MS Windows
briani 27239
Maksimere vinduer i IE
Fra : Rene

Dato : 28-05-05 06:40

Når man klikker på et hyperlink i IE og det åbner i et nyt vindue så bliver
det ikke maksimeret, hvordan kan man tvinge det til at åbne i maks vindue.
Har prøvet at trykke på "ctrl" + klikke på "luk" samtidig uden at det
virker.

René

Fra : Ole C

Dato : 28-05-05 07:00

Rene skrev blandt andet:

> [...]
> bliver det ikke maksimeret, hvordan kan man tvinge det til at åbne i
> maks vindue. Har prøvet at trykke på "ctrl" + klikke på "luk"

Hent IE New Window Maximizer her:
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/index.asp

--
vh
Ole C

Fra : Lars

Dato : 28-05-05 07:04

In article <42980430$0$319$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, snoopy_dk@stofanet.dk says...
> [...]
> det ikke maksimeret, hvordan kan man tvinge det til at åbne i maks vindue.
> Har prøvet at trykke på "ctrl" + klikke på "luk" samtidig uden at det

Hej Rene, jeg har med Macro Express automatiseret dette, således jeg blot taster F12, hvormed
IE rettes ind til min favorit-størrelse eller CRTL-F12 for maksimeret.

I Macro Express har jeg brugt flg. kommandoer i en makro:

Window Restore: "Microsoft Internet Explorer"
Window Reposition: Microsoft Internet Explorer - (Left: 3, Top: 3)
Window Resize: Microsoft Internet Explorer - (Width: 1060, Height: 1167)

Vedr. Macro Express se:
http://www.macros.com

samt se tidl. tråd om yndlingsprogrammer

--
Best regards

Lars

Fra : Rene