Utvetydigt kropssprog :-))
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 23:51

Andy har det af og til med at ligge i arm og bare storhygge. Indimellem
taler jeg til ham, fortæller ham hvor fin og dejlig han er.

Det sker, at han propper en pote helt ind i min mund, når han ligger i arm.

Hvem kan være i tvivl om hvad det betyder?

Tina (der har sat et "F." efter sit navn, fordi en anden Tina også er dukket
op herinde.)

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 28-05-05 08:37

Hej
> [...]
> taler jeg til ham, fortæller ham hvor fin og dejlig han er.
>
> Det sker, at han propper en pote helt ind i min mund, når han ligger i

Det gør Pjevs også, man skulle tro at de bliver forlegen over det man siger
til dem og de prøver at sige:
eejjj mor, det kan du da ikke mene, syntes du virkeligt det?

mvh Cindie

Fra : Kate

Dato : 30-05-05 08:25

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.aau.dk> wrote in

> arm.
>
> Det gør Pjevs også, man skulle tro at de bliver forlegen over det
> man siger til dem og de prøver at sige:
> eejjj mor, det kan du da ikke mene, syntes du virkeligt det?

Nogle gange opfatter jeg det som: "Hold nu kæft" Lante gør det
nemlig også.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 08:38

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle gange opfatter jeg det som: "Hold nu kæft" Lante gør det
> nemlig også.

Lige præcis

"Hold nu kæft, jeg gider ikke høre på dig lige nu".

Er Andy forlegen, så ligger han og ved ikke helt hvor han skal gøre af sig
selv, samtidig med, at han savler, spinder og ælter løs.

Tina