Hele USA skal i spændetrøje!
Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 27-05-05 23:03

Hvor sindsyg har en nation *lov* at være?

USA kammer over i en brystforskrækkelse, der slår Janet
Jackson-eskapadens efterdønninger med flere længder.
< http://gossip.tv2.dk/article.php/2410507.html?cbox2 >

Tilkald dog for helvede mændene i de hvide kitler!! Nu!!!

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-05-05 23:40

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> [...]
> < http://gossip.tv2.dk/article.php/2410507.html?cbox2 >
>
> Tilkald dog for helvede mændene i de hvide kitler!! Nu!!!

Jeg er undtagelsesvis 110% enig med dig!

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : PerX ...

Dato : 03-06-05 15:02

In article <4297a1bc$0$259$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> "Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Jeg er undtagelsesvis 110% enig med dig!

Eek! Det er et af tegnene på apokalypsens komme!

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-05-05 16:34

Peter Knutsen (usenet) skrev den 28-05-2005 00:02:

> [...]
> < http://gossip.tv2.dk/article.php/2410507.html?cbox2 >
>
> Tilkald dog for helvede mændene i de hvide kitler!! Nu!!!

Kunne vi ikke bare nøjes med GWB til at begynde med.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-05-05 01:01

Carsten Riis wrote:

> Kunne vi ikke bare nøjes med GWB til at begynde med.

Og dem der stemte på ham, og de kristne (fundamentalister) der på
mystisk vis ikke stemte på ham. Tilbage er hollywoodstjerner og
musikerne, men _så_ meget behøver jeg ikke dem.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-05-05 15:03

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> USA kammer over i en brystforskrækkelse, der slår Janet
> Jackson-eskapadens efterdønninger med flere længder.
> < http://gossip.tv2.dk/article.php/2410507.html?cbox2

Aha. Foragelsen var stor i DK, da en vejrpige på DR1 strittede lidt vel
meget med _sine_ brystvorter. Skal DK også i spændetrøje?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-05-05 17:39

> Aha. Foragelsen var stor i DK, da en vejrpige på DR1 strittede lidt vel
> meget med _sine_ brystvorter. Skal DK også i spændetrøje?

Hvor var forargelsen "stor"? Jeg har aldrig hørt det omtalt.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-05-05 19:27

Per Vadmand wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Hvor var forargelsen "stor"? Jeg har aldrig hørt det omtalt.

Det har jeg heller ikke. Vi er vist gået glip af noget.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 03-06-05 15:06

In article <429a0969$0$73220$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
asdfaf@asdfa.ax says...

> Det har jeg heller ikke. Vi er vist gået glip af noget.

Jeg var forarget! Det var hende på tv2.. og jeg kan ikke lige huske hvad
hun heder - er det noget med autzen? Hun har nogen ooooooordenlig - erm,
smukke attributter - og første gang hun kom på havde hun en stram t-
shirt - se vejret rager mig, men der kunne jeg måske få lyst til at
kigge med... men så var der åbenbart nogen (sikkert kvindelige
producere) som også syntes det var forkert og fremover har hun optrådt i
tøj der "kamuflere" det! Det er jeg sgu foraget over! *G*

(Her forleden da det var varmt havde hun du sneget sig i en tshirt igen,
med en henslængt tørklæde der dog ikke var fuldt dækkende :)

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-05-05 18:08

Jens Bruun skrev den 29-05-2005 16:03:
> "Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Aha. Foragelsen var stor i DK, da en vejrpige på DR1 strittede lidt vel
> meget med _sine_ brystvorter. Skal DK også i spændetrøje?

Vel kun fordi hun ikke viste mere.