Hvor er det man finder den danske macsnak ~
Fra : Tommy Hjorth

Dato : 27-05-05 21:39

se subject

Tommy

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 27-05-05 21:59

Tommy Hjorth <tommy@linuxgeek.digicity.dk> writes:

> se subject

MacSnakDK gruppen i iChat?

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 27-05-05 22:31

Thomas Bjorn Andersen wrote:
> Tommy Hjorth <tommy@linuxgeek.digicity.dk> writes:
>

>>se subject
>

> MacSnakDK gruppen i iChat?

Ok, jeg takker. Btw. er der andre danske grupper ?

Tommy

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-05-05 09:15

Tommy Hjorth wrote:

> Ok, jeg takker. Btw. er der andre danske grupper ?

Ja, der sidder også en pæn flok Mac-brugere på IRC. Såfremt du allerede
er bekendt med IRC, og har en IRC-klient installeret, burde følgende
link kunne bruges direkte til at nå den danske #Macintosh kanal:

Ellers er du velkommen til at læse mere på linket i min signatur,
hvorfra der også kan hentes et klientprogram kun til denne chat.

God fornøjelse.

--
Michael Rasmussen, mir (at) irczone.dk http://macintosh.irczone.dk
»If you understand what you're doing, you're not learning anything.«