Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony H1 vs Canon S2 - testshots
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 27-05-05 20:37

Hej

Både Sony og Canon har sendt deres ny ultra-zoom på gaden i løbet af de
sidste par dage.

Jeff Keller, Digital CameraResource, har fyret et par sammenligningsskud af
her.

http://www.dcresource.com/specials/S2_vs_H1/index.shtml

Hører gerne med kommentarer.

hilsen Jesper

Fra : TDN

Dato : 28-05-05 07:06

"Jesper Sørensen" <portmate@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidste par dage.
>
> Jeff Keller, Digital CameraResource, har fyret et par sammenligningsskud

Nu har jeg bestilt S2'eren så jeg håber da ikke Sony er alt for meget
bedre.... Sony er også godt kr. 500 dyrere på edbpriser.dk. Jeg synes dog
ikke at kunne se den vildt store forskel, måske er S2 lidt varmere i
farverne, de er i hverttilfælde lidt anderledes end H1 og om så det ene
eller andet er mest rigtig ved jeg ikke.

Mvh
Thomas

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 28-05-05 08:06

> [...]
> farverne, de er i hverttilfælde lidt anderledes end H1 og om så det ene
> eller andet er mest rigtig ved jeg ikke.

Hej.
Til lykke med dit valg.
Vi glæder os til at høre dine erfaringer og se nogle af dine billeder.
hilsen Jesper

Fra : lg

Dato : 28-05-05 08:59

"Jesper Sørensen" skrev:

> http://www.dcresource.com/specials/S2_vs_H1/index.shtml
>
> Hører gerne med kommentarer.

synes der er noget mere "purple fringing" på Sony'en end Canon'en.

Se især det første billede - stammen på palmen længst til venstre