Macintosh SE-opgradering
Fra : Jens Hofman Hansen

Dato : 31-05-01 23:02

Er der nogen der ligger inde med et opgraderingskort til en gammel
Macintosh SE?

Al info modtages på hofman@imv.au.dk.

/jens

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-06-01 12:02

Jens Hofman Hansen wrote:

> Er der nogen der ligger inde med et opgraderingskort til en gammel
> Macintosh SE?

Tænker du på trediepparts opgraderingskort, eller en motherbord
opgradering til SE30...?

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Hofman Hansen

Dato : 02-06-01 22:17

Jeg tænker på en tredjeparts-opgradering.

Med venlig hilsen
Jens Hofman Hansen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-06-01 23:15

Jens Hofman Hansen wrote:

> Jeg tænker på en tredjeparts-opgradering.

Det bliver nok svært at finde noget brugbart, prøv evt. nogle
internationale Mac-grupper, ude i den store verden er der mange steder
hvor gamle Mac'er stadig er i aktiv drift.

Eller se på dette web-site http://www.edprint.demon.co.uk/se/links.html
- der finder du henvisninger til gode ting og steder, når emnet er gamle
Mac'er, der er links til nogle forretninger som handler med gamle Mac
dele.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Hofman Hansen

Dato : 04-06-01 01:11

Uh ja, jeg kender de links alt for godt

Jeg tænkte at nogen her i forum måske lå inde med noget.

/jens