Exit Jens Rohde ?
Fra : Svend

Dato : 27-05-05 12:45

Fra : Rune

Dato : 27-05-05 13:01

Der er ingen der tager EB alvorlig mere. Har du en anden kilde?

Jens Rohde har ikke noget med salget af TV2 at gøre - det er lagt i hænderne
på finansministeren Thor Pedersen.

Jens Rohde burde vide han ikke skulle tage imod gaver fra nogle. Intet er
gratis i livet.

Fra : Svend

Dato : 27-05-05 13:22

On Fri, 27 May 2005 14:01:21 +0200, "Rune" <rune@slambam.dk> wrote:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2408887

Jens Rohde er mediepolitisk ordfører for Venstre og har været dybt
involveret i salget af TV2.

MTG der betalte Jens Rohdes rejse er meget interesseret i at købe TV2.

Fra : Svend

Dato : 27-05-05 13:26

On Fri, 27 May 2005 14:01:21 +0200, "Rune" <rune@slambam.dk> wrote:

http://www.dr.dk/nyheder/politik/article.jhtml?articleID=255868

Han er tilsyneladende konsulent for MTG.

Hvordan kan man arbejde for et firma der ønsker at købe TV2 samtidig
med at man er mediepolitisk ordfører for venstre og som sådan er dybt
involveret i statens salg af TV2?

Hvems interesser varetager Jens Rohde egentligt, MTGs eller Statens??

Fra : Jensen

Dato : 27-05-05 13:32

"Svend" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
>
> Man kan håbe.

Jens Rohde.Hi
Som Viborg dreng ved jeg godt at Jens ikke har opfundet den dybe
tallerken.

--
Hej fra Børge.
Se min hjemmeside

Fra : Jim

Dato : 27-05-05 14:11

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Svend" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Jens Rohde.Hi
> Som Viborg dreng ved jeg godt at Jens ikke har opfundet den dybe
> tallerken.

Og selvom du bor lige i nærheden af Teknisk Skole, så tror jeg heller
ikke på, at du har opfundet den famøse HB9TV.

Og hvad skal folk med de dybe tallerkener?

Fra : Jensen

Dato : 27-05-05 21:56

Fra : G B

Dato : 27-05-05 23:00

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i meddelelsen news:42978983$0$219
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hej fra Børge.
> Se min hjemmeside
> http://oz5vib.webbyen.dk/
> Alle ind - udgående mail skannet med

Hej "Børge, som kommer fra Viborg". Hvad om du fik rettet dine elendige
signaturer, og iøvrigt skrev noget i dine indlæg?

Er det Jæææsus der straffer dig, fordi du er en frafalden kristen, eller ER
du bare lige så dum som de fleste specialkammerater?

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-05-05 14:12

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

> "Svend" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Jens Rohde.Hi
> Som Viborg dreng ved jeg godt at Jens ikke har opfundet den dybe
> tallerken.

LOL så faldt du også over denne her:
citat:
Han mener turen til Istanbul var en tak for noget researcharbejde, han havde
udført for MTG om europæiske radiostationer.

Vi betvivler ikke, at Jens Rohde med sin fortid som en af pionererne på
Radio Viborg ved en masse om radio
citat slut.

Da skreg jeg af grin. Man mener åbentbart, at fordi han som 14 årig fik lov
at sidde og læse sportsnyheder op på Radio Viborg så er han højt
kvalificeret konsulent. ROTFL

Manden der aldrig har gennemført en uddannelse. og som åbentbart oveni købet
sidder i Nationalbankens bestyrelse LOL

Peter

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 27-05-05 16:53

> [...]
>>

> Jens Rohde.Hi
> Som Viborg dreng ved jeg godt at Jens ikke har opfundet den dybe

Der er et stort forsker team på AUC der har det som målsætning, at blive de
første på verdensmarkedet med den epokegørende opfindelse.

mvh Kurt

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-05-05 13:38

"Svend" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
>
> Man kan håbe.

Herregud det er jo bare en lille ting. Lad ham nu nyde sit liv, den smule
man har, når man arbejder 16 timer om dagen som mange MFere gør. Misundelse
en grim ting.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-05-05 14:13

"Poul Nielsen" <ikke@get2net.dk> wrote in message

> [...]
>>

> Herregud det er jo bare en lille ting. Lad ham nu nyde sit liv, den smule
> man har, når man arbejder 16 timer om dagen som mange MFere gør.

synes du virkelig at bestikkelse er en lille ting??

efter den her historie, så forstår jeg pludselig meget godt hvorfor han ikke
vil offentlig gøre hvilke firmaer han har interesser i

Peter

Fra : Maz Spork

Dato : 27-05-05 14:17

Poul Nielsen wrote:
> "Svend" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Herregud det er jo bare en lille ting. Lad ham nu nyde sit liv, den
> smule man har, når man arbejder 16 timer om dagen som mange MFere
> gør. Misundelse en grim ting.

Enig. Men det handler slet ikke om misundelse. Gid, det gjorde.

Det handler om den siddende regerings uduelighed og arrogance. Der er
talrige eksempler på grådighed, kammerateri og dobbeltroller, og når der
samtidig er så langt mellem talenterne i den regering - også over, eller
måske på trods af, en seksten timers arbejdsdag - så må man sige stop. Det
råber jo til himlen.

Bendtsen og dankortet - og nu senest softwarepatenterne. Kan nogen give en
forklaring på, hvad der foregår? Han kan jo ikke engang forvalte et mandat.
Thor Pedersen og bopælspligten. Fergo. Tørnæs. Hans Chr. Schmidt. Og
statsministeren. Hvor var Espersen uden Lunn? Det er jo et galehus.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 16:39

> Det handler om den siddende regerings uduelighed og arrogance. Der er
> talrige eksempler på grådighed, kammerateri og dobbeltroller,

Ja, det seneste eksempel på kammerateri i regeringen må jo være
Furesø-sagen. Fordi Farum har haft en uduelig og alkoholisk V-borgmester, så
træder regeringen til og giver - i de næste mange år - millioner af kroner
til deres partikammerater.

LU

Fra : Martin Kristensen

Dato : 27-05-05 17:43

"LU" <luh77snabelahotmailpunktumdk> wrote in message

> [...]

> træder regeringen til og giver - i de næste mange år - millioner af kroner

Det kunne også være som en erkendelse af, at det ikke er rimeligt at en
tilfældig nabokommune skal betale for tilsynsrådets uduelighed.

Fra : Allan Riise

Dato : 27-05-05 17:48

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kunne også være som en erkendelse af, at det ikke er rimeligt at en
> tilfældig nabokommune skal betale for tilsynsrådets uduelighed.

Et eller andet sted, jeg har jeg sådan på fornemmeren, at staten ikke var så
villig hvis det var en SocialDemokratisk eller SF Borgmester, der havde
sørget for misæren i Farum!

--
Allan Riise

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 18:43

> Det kunne også være som en erkendelse af, at det ikke er rimeligt at en
> tilfældig nabokommune skal betale for tilsynsrådets uduelighed.

Og hvor vil du hen med det? Pengene kommer fra en kasse der skulle tilgodese
fattige kommuner i hovedstadsområdet. Så nu kommer det blot til at gå ud
over endnu flere "tilfældige nabokommuner". Hvis regeringen skulle følge din
logik, så skulle de istedet gøre som socialdemokraterne foreslog.

LU

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-05-05 18:59

> [...]
> at gå ud over endnu flere "tilfældige nabokommuner". Hvis regeringen
> skulle følge din logik, så skulle de istedet gøre som socialdemokraterne

Der er kun 1 anstændig løsning på det problem.

Farums borgere har haft alle fordelene og deltaget i "festen" så Farums
borgere betaler for festen.

Jeg synes det vil være uanstændigt hvis min komunes pensionister, udover
selv at skulle betale for deres rejser, skal betale for Farums pensionister

Peter

Fra : Kim2000

Dato : 27-05-05 22:55

> Farums borgere har haft alle fordelene og deltaget i "festen" så
> Farums borgere betaler for festen.

Udfra det princip burde alle over 50 vel betale 80% i skat, jeg er 30 og
betaler fortsat (sikkert ligesom dig) af på Ankers gaveregn, hvor han
gav gratis huse til befolkningen.

Der er ikke andet for i Farum end at se på lortet og så få ryddet op i
det, mens man igen og igen kan undre sig over at tilsynsrådet i årevis
svigtede deres tilsyn, endda i en højt profileret kommune, hvor der
skete en masse forunderlige økonomiske "mirakler" uden man undersøgte
det.

mvh
Kim

Fra : jodem

Dato : 27-05-05 14:20

"Poul Nielsen" <ikke@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Herregud det er jo bare en lille ting. Lad ham nu nyde sit liv, den smule
> man har, når man arbejder 16 timer om dagen som mange MFere gør.

Det er nemlig rigtigt, men det er også en slags magtens arrogance. Som
central folketingspolitiker hans daglige miljø fuldt legalt præget af en
livsstil, der hvad angår goder og service langt overstiger værdien af en
skide rejse til Istanbul, så det er enten fordi han er for grådig, men
snarere så vant til den slags, at han helt overser, at det i dette tilfælde
er problematisk.