zoozity.dk *suk*
Fra : Jette Nielsen

Dato : 27-05-05 12:00

zoozity.dk har både mit foretrukne foder og mit foretrukne grus, så jeg
bestiller glad 10 kg Royal Canin og 2 poser Super Carino (40 kg).

10 dage efter har jeg stadig intet hørt til min ordre, og ringer derfor for
at høre hvor langt den er nået. De spørger hvad jeg har bestilt, og leder
højt og lavt.... men den er pist borte...

De beder mig bestille igen, hvilket jeg gør.... og denne gang ringer jeg
umiddelbart efter bestillingen for at høre om de kan se den... Den er fin
fin, siger de. Vi sender det i morgen.

Senere på dagen ringer de imidlertid og fortæller mig, at jeg kun kan
bestille 20 kg inkl. emballage. Dvs. at det er umuligt at bestille
kattegrus, for den vejer 20 kg pr. pose... jeg beder dem derfor glemme det,
og sender min kæreste afsted til nærmeste dyrehandel...

Én ting er at ordren går glad gennem bestillingsssystemet, på trods at den
vejer næsten 3 gange mere end det tilladte... en anden ting er at klokkerne
slet ikke ringer for personalet de gange jeg fortæller dem hvad jeg har
bestilt... men hvorfor pokker sætter de varer til salg i deres online butik,
som vejer for meget i forhold til den vægtgrænse de selv angiver? ... man
undrer sig....

Jeg lader billedet stå et øjeblik, til skræk og advarsel

/Jette "webmoster"

Fra : Kate

Dato : 27-05-05 20:30

"Jette Nielsen" <jniREKLAME@NEJTAKomnix.dk> wrote in

> Senere på dagen ringer de imidlertid og fortæller mig, at jeg kun kan
> bestille 20 kg inkl. emballage.

Det lyder da godt nok underligt. Jeg har da flere gange fået kattegrus
fra dem og jeg bestiller 10 poser á 15 kg pr. gang. Det har hidtil ikke
giver problemer med dem, men med det danske postvæsen. Det er måske der
den i virkeligheden hænger.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jane

Dato : 28-05-05 08:20

Jette Nielsen skrev i

> hvad jeg har bestilt... men hvorfor pokker sætter de varer til salg i
> deres online butik, som vejer for meget i forhold til den vægtgrænse
> de selv angiver? ... man undrer sig....

Jeg havde engang en restleverance hos dem, da jeg ringede efter en måned
og spurgte hvornår den kom havde de glemt den, men så sebdte de en gratis
gave med som plaster på såret - et løbehjul til en mus.... fniiiis!

Jane/Mathilde
--
loppemarked i dag kl. 13-16
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/