Pakistansk festfyrværkeri?
Fra : G B

Dato : 27-05-05 09:53

http://www.berlingske.dk/grid/udland/artikel:aid=581104
Bombe under religiøs fest

Selvmordsbombe i helligdom i Pakistan. Tusinder af troende muslimer
befandt sig på eksplosionstidspunktet i helligdommen, hvor de deltog i en
religiøs fest.

Mindst 14 mennesker blev dræbt og adskillige såret ved en bombeeksplosion
fredag i en muslimsk helligdom i den pakistanske hovedstad Islamabad,
oplyser lokale politikilder.

De umiddelbare tegn tyder på, at der er tale om en selvmordsbombe.
Eksplosionen skete i Bari Imam helligdommen, der ligger tæt på flere af
Pakistans vigtigste regeringsbygninger og ambassadekvarterer.

Tusinder af troende sunni- og shiamuslimer befandt sig på
eksplosionstidspunktet i helligdommen, hvor de deltog i en religiøs fest.

Det er altså virkelig en fantastisk religion, er islam.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Tina T.

Dato : 27-05-05 14:41

> [...]
> eksplosionstidspunktet i helligdommen, hvor de deltog i en religiøs fest.
>
> Det er altså virkelig en fantastisk religion, er islam.

Ja ikke?, men så længe de nøjes med at myrde hinanden indbyrdes, har jeg
ikke det fjerneste problem med det.

Tina T.