De gamle Star Wars spil?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 27-05-05 09:31

Er det stadig muligt at skaffe (og spille på en moderne PC) de gamle Star
Wars spil, f.eks. X-Wing vs. Tie Fighter, etc.

Det nærmeste jeg synes jeg kommer på Tie Fighter er X-Wing Alliance, hvor
jeg synes et godt gameplay bliver ødelagt af en barnet historie.

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-05-05 11:16

C. H. Engelbrecht wrote:
> [...]
>
> Det nærmeste jeg synes jeg kommer på Tie Fighter er X-Wing Alliance,
> hvor jeg synes et godt gameplay bliver ødelagt af en barnet historie.

Sjovt du spørger, for jeg faldt lige over dette indlæg i et forum jeg
besøger tit.

Some years ago during the win98/me age there was a recreation of the
original XWing and Tie FIghter from DOS into a Win app that used real 3D
textured graphics and had some extra stages, plus all text was chatty
now. Well once 2K/XP came up apparantly it pitched a bitch usually in XW
and 100% Tie would fail.

If you are mising these games and have THIS version (2 Disc package)
then if you go over to http://www.lucasfiles.com they have a fix. Just
install the game(s) and run the patcher. Been playing Tie for a few
hours now with zero issues... damn I missed that game... Still THE best
Star Wars combat flight sim made with XW taking a cozy 2nd.

Nice, hva?

Så mangler du bare at finde den specielle 2-CD udgivelse.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 28-05-05 00:46

Nu har jeg lakket lidt rundt på nettet, har jeg forstået det ret at der
findes både:
1. X-Wing
2. TIE Fighter
3. X-Wing vs. TIE Fighter
4. X-Wing Alliance
???

Så vidt jeg kan se indeholder nedenstående pakke 1+2+4 samt et par baner fra
nr. 3:
http://www.lucasarts.com/products/trilogy/
Er det den 2-disc pakke du snakker om? Og er den til at opdrive nogen
steder?
Eller bør jeg lede efter nr. 3 på listen i stedet?

Undskyld hvis jeg spørger dumt, alle de titler og udgivelser forvirrer.