Sjovt, eller hva`
Fra : Lene

Dato : 27-05-05 08:37

Hej allesammen

Jeg er nødt til at dele det her med Jer-
Ved godt, at det er normalt at misserne snuser indgående til hinanden bagi
for lissom at spørge: "Nå, hvor har du så lige været henne?/"kender jeg
dig?/o.s.v.
Men imorges var jeg på potten, og Lillepigen sad på mit skød, Mollie i
vindueskarmen for at holde øje med os, Pepe skulle se hvad der skete, Figaro
blev nysgerrig. Mollie og Lillepigen sprang ned til de andre på gulvet-- og
så var den der.
(Må lige sige at toilettet næsten er et af dem man skal bakke ind i, altså
temmelig småt).
Aldrig har jeg set så mange katte på så lille et område, og alle skulle
snuse hinanden bagi.. og på samme gang.
4 katte gik i rundkreds med næserne tæt på hinandens bagdele og jeg blev
altså nødt til at trække benene op.
Det er sgu svært at skraldgrine med benene oppe om nakken, men det lod sig
gøre.
Og lige der, kære venner, takkede jeg min Gud og skaber for at der ikke var
nogen i nærheden!

MVH Lene, Mollie og alle de andre havnem(b)isser

Fra : Kate

Dato : 27-05-05 20:28

"Lene" <noone@noone.com> wrote in

> 4 katte gik i rundkreds med næserne tæt på hinandens bagdele og
> jeg blev altså nødt til at trække benene op.

hahaha, det må have set sjovt ud

Her i huset bliver der også snuset numser, men af en eller anden grund
synes alle det er irriterende når de andre gør det. Ja, helt nemme at
blive klog på er de ikke

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.