Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D70 Mem kort
Fra : Disney

Dato : 27-05-05 08:16

Hej

I manualen er der en række men som er teste og godkendt, kan man ikke bruge
andre??
Kan man tage billeder uden Mem kort??

MVH
Jens

Fra : Nyrup

Dato : 27-05-05 08:34

Jo du kan sagtens bruge andre kort. F.eks. købte jeg et ganske almindeligt
"standard" Kingston 1Gbyte kort til mit for et halvt års tid siden, kort tid
efter jeg havde købt D70. Det har fungeret upåklageligt sammen lige siden!
Hvis du indstiller D70 i menuen til at kunne tage billede uden kort og du
samtidigt tilslutter en PC og kører programmet Nikon Capture, så vil jeg
helt bestemt mene, at du kan tage billeder uden kort og at de så bliver
lagret på PC'en i stedet for. Det kan jo f.eks. med fordel bruges til
studie-optagelser.

mvh,
Nyrup

Fra : Steen Suder

Dato : 27-05-05 13:35

Disney wrote:

> Hej
>
> I manualen er der en række men som er teste og godkendt, kan man ikke
> bruge andre??

Jo.

<KLIP>

--
Steen Suder

Fra : ab©

Dato : 27-05-05 15:04

"Disney" <disney__dkfuckdet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan man tage billeder uden Mem kort??

Nej, det ligger lidt tungt - der skal også et kamera til

ab

Fra : Brian Lund

Dato : 27-05-05 15:21

> Kan man tage billeder uden Mem kort??

Nu kan jeg ikke svare for D70, men på Canon EOS 350D kan man godt!

Der er bare ingen idé i at gøre det, for billederne har ingen steder at
blive gemt permanent...

Brian

Fra : Peter Sindrup

Dato : 27-05-05 15:59

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in message
> Der er bare ingen idé i at gøre det, for billederne har ingen steder at
> blive gemt permanent...

Jo, for du kan både "føle hvordan det føles", og også se det "forgængelige"
billede på LCD skærmen umiddelbart efter "billedet" er taget.
Til test- og demoformål i en butik, virker det som en ok ting at kunne.

Peter