You will never walk alone
Fra : Fru Sørensen

Dato : 27-05-05 06:37

Hej

Hvem har egentlig fremført nummeret som den første ?
Er det Elvis Presley eller Garry and the pacemakers ?

Mvh Lene

Fra : Otto J.

Dato : 27-05-05 09:18

http://www3.rnh.com/theatre/showslevel3/carousel/walkalone.html
--
Mvh. Otto
**********************

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-05-05 11:30

Otto J. skrev:

> http://www3.rnh.com/theatre/showslevel3/carousel/walkalone.html

En fin lille tekst. Jeg undrer mig over en ting:

"Rodgers & Hammerstein's "You'll Never Walk Alone" has a unique
history in Great Britain where it was adopted as an anthem of the
Liverpool Football Club and has, over the decades, become a standard
at virtually every British soccer game."

Er sidstnævnte helt rigtigt? Jeg har ikke været til fodbold i
Storbritannien, men forestiller mig, at den tætte association med
Liverpool ville afholde andre klubber fra at afspille eller synge den?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ken Larsen

Dato : 27-05-05 11:52

Peter Brandt Nielsen <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4296f6c4$0$79457$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Storbritannien, men forestiller mig, at den tætte association med
> Liverpool ville afholde andre klubber fra at afspille eller synge den?

Jeg har aldrig hørt den spillet på Old Trafford.

--
MVH
Ken Larsen

Manchester United R.I.P

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

"Lets forever be that rebel monster"

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 12:25

http://www3.rnh.com/theatre/showslevel3/carousel/walkalone.html

> Jeg har aldrig hørt den spillet på Old Trafford.

Den bruges dog andre steder - fx Celtic.

Mvh Mikkel