MS Windows
briani 27239
Køre reg fil uden ok
Fra : Edmund

Dato : 27-05-05 05:08

Hvordan kører man en reg fil uden at skulle trykke ok 2 gange.

Hvordan er det man kører et program inden windows lukkes.
Kan man gøre det samme inden windows går i dvale

--
Mvh Edmund

Fra : Staun

Dato : 27-05-05 09:21

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan er det man kører et program inden windows lukkes.
> Kan man gøre det samme inden windows går i dvale

prøv med

regedit /S din_fil.reg

Fra : Edmund

Dato : 27-05-05 17:44

Staun wrote:

> prøv med
> regedit /S din_fil.reg

Super, virker perfekt.

Det skal bruges til at deaktivere visning af Tv-billed når jeg optager
på Hauppuge PVR350, så cpu forbrug bliver 5% i stedet for 50 %

Det kunne så være smart at køre denne reg fil inden pc gik i dvale

--
Mvh Edmund

Fra : John T.

Dato : 27-05-05 17:54

> [...]
> Hauppuge PVR350, så cpu forbrug bliver 5% i stedet for 50 %
>
> Det kunne så være smart at køre denne reg fil inden pc gik i dvale

Et lille forkølet forslag:
Hvad med at slå Dvale fra når du kører Reg-filen ?
John

Fra : Edmund

Dato : 28-05-05 13:21

John T. wrote:

> Et lille forkølet forslag:
> Hvad med at slå Dvale fra når du kører Reg-filen ?
> John

Reg filen bruges bare til at slå visning af billed og slå lyden fra.

Dvale skal bruges, så pc´en starter de planlage optagelser af
tv-udsendelser. Man kan f.eks have planlagt 4 optagelser i løbet af ugen

Glemmer jeg at køre reg-filen, forstyrrer det jo min nattesøvn/morfar,
hvis højtalerne er tændt.

Jeg har læst en gang at man kan køre et program inden pc´en lukkes, det
ved jeg så ikke om det også udføres når den går i dvale.

Jeg vil dog også gerne lære den almindelig kørsel af et program inden
nedlukning.
--
Mvh Edmund