Regnbuebroen: Mudden er draget afsted...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-05-05 22:58

Mine forældres gamle men dejlige hankat, Mudden, er i dag draget til
Regnbuebroen fra dyrlægen.
Han blev omkring de 15 år, så han har haft et godt og langt katteliv.
Skægt som man kan savne sådan en gammel missemanne allerede...
Mudden har så her på det sidste udvist tegn på senilitet - han var f.eks.
ikke længere så bange for mig mere, (han var en sky kat inden han blev
gammel) og han kunne sidde og stirre længe ind i f.eks. væggen, som om han
ikke rigtigt vidste hvad han skulle, og da han blev syg i nat og mine
forældre med regelmæssige mellemrum kikkede til ham, og han ikke havde det
godt, måtte de til dyrlægen med ham her til morgen.
Og i stedet for at udsætte det uundgåelige, valgte de så i samråd med
dyrlægen at give ham en værdig afslutning.
Heldigvis har mine forældre de tre andre missebanditter Silke, Tam og Pelle
at tage sig af, men man kan jo alligevel mærke det.
I kan se ham da han stadig var okay, i mit album 'M.A.' på gruppens side.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Heidi [Miver og Mull~

Dato : 27-05-05 22:37

<klip>
> Mine forældres gamle men dejlige hankat, Mudden, er i dag draget til
> Regnbuebroen fra dyrlægen.
</klip>

Herfra min største medfølelse med tabet af Mudden. Uanset hvordan og
hvorfor, er det altid trist at miste én man holder af, og jeg har lige
kikket på billederne af Mudden....sikke da en flot dejlig kat, han
ligner en kat man kun kan holde af :)
Stor, dejlig og stribet....
Håber de andre katte kan trøste lidt.....

Med venlig hilsen
Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-05-05 00:15

<zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> Håber de andre katte kan trøste lidt.....
>
> Med venlig hilsen
> Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]

Hej Heidi.

Tak for de rare og trøstende ord, jeg skal meget gerne lade dem gå videre
til mine forældre.
Mudden var en rigtig sød misse, og selv om jeg ikke rigtig var på 'talefod'
med ham (han var jo ret sky af sig), så lykkedes det de sidste par måneder
at få lov til at ae og nusse ham, så jeg fik da også den glæde at lære ham
lidt bedre at kende.
Men nu har mine forældre jo de tre unge bandit'kræ', så dem skal de nok få
tiden til at gå med, plus Pivsen der bor i haven.
Men sådan er det jo med de kære mislinger - man lever med dem, og man må
tage afsked en gang imellem, selv om man holder af dem - og måske netop
derfor, når de kommer op i årene.
Tak endnu en gang for de venlige og medfølende tanker, det varmer.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 28-05-05 08:13

Hej Maria
Øv hvor trist med Mudden. 15 år er en pæn alder og han har haft det godt
hos dine forældre. Vores Molly er som du ved 16 år, det bliver også slemt
til den tid, for man tænker på hvor meget man egentlig har oplevet sammen og
kan tydeligt huske små ting fra killingetiden.
Du må endelig hilse dine forældre, det er da godt de har de andre de kan
trøste sig med.

--
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-05-05 23:01

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
> [...]
> kan tydeligt huske små ting fra killingetiden.
> Du må endelig hilse dine forældre, det er da godt de har de andre de kan

Hej Denise.

Tak for din hilsen.
Mudden har haft et langt og godt katteliv hos mine forældre, så alt i alt
opvejer det helt klart det korte øjeblik hos dyrlægen mange, mange gange.
De har dog ikke haft ham fra da han var bette killing, han var en tilløber,
der nok var et par år da de fik ham.
Skyheden slap han aldrig helt af med over for fremmede, kun overfor mine
forældre var han tillidsfuld.
Jeg skal nok hilse mine forældre da.
Og nus Molly fra mig, og nyd hendes selskab.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kate

Dato : 01-06-05 08:57

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in

> Mudden har haft et langt og godt katteliv hos mine forældre, så
> alt i alt opvejer det helt klart det korte øjeblik hos dyrlægen
> mange, mange gange.

Det kan jeg helt relatere til. Hver gang en af mine har måttet afsted
har været en stor sorg, men jeg har altid glædet mig over alle de
dejlige minder med pågældende dyr.
Mudden sidder nok i sin kattehimmel og fryder sig over at han lige
faldt over dine forældre
Giv de tre "små" en krammer fra mig, også.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-06-05 06:15

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> Mudden sidder nok i sin kattehimmel og fryder sig over at han lige
> faldt over dine forældre
> Giv de tre "små" en krammer fra mig, også.

Hej Kate, og tak for de rare ord.
De kære kattekræ - man bliver jo glad for dem da, så er det kun dejligt at
man har minderne.
Jeg tror bestemt at Mudden sidder og kikker ned fra sin kattehimmel en gang
imellem, og sender spind i massevis til mine forældre.
Heh, jeg ville ønske jeg *kunne* give de tre småssere en krammer fra dig,
men da de kun er vant til mine forældre, kommer det til at knibe - de er ret
sky over for mig, desværre. Og alle andre for den sags skyld.
Ved du hvad, jeg sender dem en krammer fra dig, gør jeg!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk