Fotokonkurrence
Fra : Heidi [Miver og Mull~

Dato : 26-05-05 22:59

Har du nogle gode, sjove, lystige, smukke ect. ....billeder af din kat,
så kan du vinde gode præmier i konkurrencen på
http://www.inges-kattehjem.dk

http://www.inges-kattehjem.dk/blade/Fotokonkurrence.pdf

Med venlig hilsen
Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-05-05 10:11

Heidi [ Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor ] wrote:
> http://www.inges-kattehjem.dk/blade/Fotokonkurrence.pdf

Og de har gjort det nemt ved ikke at skrive den mailaddresse man kan
sende billeder til nogle steder

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : karsten & Pia

Dato : 27-05-05 10:58

> Og de har gjort det nemt ved ikke at skrive den mailaddresse man kan
> sende billeder til nogle steder
>
> // Hans
> --

Nu formindsker jeg lige mine egne chancer så, e-mailen er:
ik@inges-kattehjem.dk

mvh Pia

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-05-05 11:02

karsten & Pia wrote:
> Nu formindsker jeg lige mine egne chancer så, e-mailen er:
> ik@inges-kattehjem.dk

Oh ja, jeg fandt den faktisk efter jeg havde rodet lidt rundt på
siden :)

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-05-05 10:55

> Og de har gjort det nemt ved ikke at skrive den mailaddresse man kan
> sende billeder til nogle steder
>
> // Hans
> --
> Photogallery @ http://nathue.dk

Prøv at sende spørgsmålet til ik@inges-kattehjem.dk.

Venlig hilsen

Aragorn_DK - påvejudafdøren...

--
=================
www.welles.dk

Fra : Leyna

Dato : 27-05-05 11:48

On 27 May 2005 09:10:38 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Og de har gjort det nemt ved ikke at skrive den mailaddresse man kan
>sende billeder til nogle steder

Ja, lidt skal man da selv gøre. *G*
Jeg har sendt mit bidrag til afd. i Glostrup. Regner med at de så kan
sende det andetsteds hen hvis det er forkert.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Miver og Mulles mor,~

Dato : 27-05-05 18:25

<klip> Jeg har sendt mit bidrag til afd. i Glostrup.
</klip>

Det er ganske korrekt også :)
Foto kan sende via mail ik@inges-kattehjem.dk eller alm. post: Inges
Kattehjem, Ejbydalsvej 260, 2600 Glostrup mrk. fotokonkurrence

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor

http://chocolade.dk