Så øger omskæring...
Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-05-05 22:08

.... nok alligevel ikke mandens "udholdenhed" - det havde jeg ellers hørt.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=294676

Måske kan man deraf udlede, at kvinder hvis mænd har forhud, får mere sex

[Hvis man måler det i tid]

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-05-05 22:49

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> ... nok alligevel ikke mandens "udholdenhed" - det havde jeg ellers hørt.
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=294676

Næh desværre øger det udholdenheden på den ufede måde!
Man får nemlig nedsat følelse i svinet. lol

Mvh. Brian

Fra : Henri Gath

Dato : 27-05-05 00:18

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=294676
>
> Måske kan man deraf udlede, at kvinder hvis mænd har forhud, får mere sex

Hold da op, hvor interessant...

Fra : andropov

Dato : 27-05-05 14:43

On Thu, 26 May 2005 23:08:17 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

> [...]
>
>http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=294676
>
>Måske kan man deraf udlede, at kvinder hvis mænd har forhud, får mere sex

Lad os så høre hvor hurtigt kvinderne får udløsning ved samleje :)

Er der også forskel fra land til land...

Fra : PerX ...

Dato : 05-06-05 15:28

In article <7t8e915nf5i715phudlrs3g9b045abvs8s@4ax.com>,
nospam@andropov.dk says...

> Lad os så høre hvor hurtigt kvinderne får udløsning ved samleje :)

Ifølge en anden side så er det muligt at p-piller permanent nedsætter
sex lysten, så det passer måske godt sammen!

Fra : andropov

Dato : 05-06-05 16:26

On Sun, 5 Jun 2005 16:28:25 +0200, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Ifølge en anden side så er det muligt at p-piller permanent nedsætter
>sex lysten, så det passer måske godt sammen!
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=295876

P-pillerne kom frem ca. samtidig som kvinderne kom ud på
arbejdsmarkedet så man kan nok ikke konkludere at kvinderne er blevet
mere selvstændige og singleagtige efter de fik job. Det er der nogle
som har ment.

Men vel snart alle kvinder æder p-piller så spørgsmålet er også om man
tester på den rigtige måde.

Man bør måske undersøge om kvinder som aldrig har spist p-piller
virker ekstra sex lystne.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 27-05-05 20:42

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=294676
>
> Måske kan man deraf udlede, at kvinder hvis mænd har forhud, får mere sex

Jeg troede godt nok at du var mere erfaren Nusle.

God sex måler man ikke i tid.

Boni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-05-05 21:39

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg troede godt nok at du var mere erfaren Nusle.

Jeg troede du var blond, og jeg tror det stadig

> God sex måler man ikke i tid.

Er det virkelig sandt?

mange hilsner

Fra : Bo Nielsen

Dato : 28-05-05 09:50

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Jeg troede du var blond, og jeg tror det stadig

Jeg må skuffe dig Nusle, jeg er mørkhåret, det burde du også kunne høre :
o )

> Er det virkelig sandt?
>
> mange hilsner

Jeg lyver næsten aldrig .

Boni

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-05-05 12:59

Hej,

> Jeg må skuffe dig Nusle, jeg er mørkhåret, det burde du også kunne høre :
> o )

Skabs-blond

mange hilsner

FUT: dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-05 12:31

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> wrote in message
> God sex måler man ikke i tid.

Omskærings begrundelse er nok i høj grad at kristne og jødiske forældre med
stort had mod deres børns naturlighed, har håbet at komme onani i vuggen til
livs ved en lemlestende straf, der gør øm i lang tid. Bleers opståen og
popularitet er især pga deres kyskhedsbælte-funktion - de hindrer at de
syndige små "leger med sig selv."

Ved at forhud i pubertet og før og efter gnider mod underbukserne får man
nok EN ANELSE hård hud på den, men om man kan trække ind-ud-seancen indtil
pigen vælger at hykle orgasme, har ikke meget med pikfølsomhed at gøre

Kondomer er ikke bevist at mindske følsomhed, hvis ikke de er imprægneret
med lidokain eller andet bedøvende kemikalie (hvilket er blevet foreslået af
læger og vistnok benyttet i visse kredse.

Onani betyder endnu mere end Don Juan promiskuøsitet, for om manden "løber
hornene af sig" og ikke får prematur ejakulation eller gør sig til grin ved
at være overdrevent trængende.. Kvinder hader onani og nøgenhed, fordi de
ønsker at mænd går med næsten-eksploderende sædblærespænding så kvinden kan
sætte sin pris højt.

St St Blicher skriver et sted at de galante kvinder foretrækker mænd der er
"bravt liderlige" - ved sådan tillært hjælpeløshed kan manden "gøre sin
lykke" hos de snu ægteskabeligt-prostituerede og andre skønheder.

Kondomer glider i slim og evt smøremiddel og kan næppe mærkes af nogen mand,
så snart de er på. Nogle mænd onanerer lige før date så ikke der er så meget
tryk på, at de bliver alt for nemme ofre for pigers intriger.
Erfarne og kærlige piger starter med fransk som opliring og går så i gang
med de sophistikerede sexlege der bygger op til det mere tålmodige knald.

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-05-05 13:03

Hej Bo

> [...]
> nok EN ANELSE hård hud på den, men om man kan trække ind-ud-seancen indtil
> pigen vælger at hykle orgasme, har ikke meget med pikfølsomhed at gøre

Lol
Nu er det jo teknisk set en andelse mere sofistikeret end blot et spørgsmål
om hård hud eller ej. Resten af dit indlæg har jeg ingen kommentarer til.

Mvh. Brian

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-05 13:35

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message
> Hej Bo

> Lol
> Nu er det jo teknisk set en andelse mere sofistikeret end blot et
> spørgsmål om hård hud eller ej.

Det er vi mange der er enig med dig i

"For elskere i ordet virkelige og stærke mening, er
tilfredstillelsen af begæret ligegyldig. Det er bare et
symbol. Nietzsche

I elskoven er naturen som natur ved tusinde illusioner adlet
til ånd. George Brandes 1842-1927

Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er
også årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igennem. Esther
Vilar

Er sex noget griseri? Kun hvis man gør det rigtig. Woody
Allen

Et kys er en forespørgsel på anden etage om der er ledigt på
første.ArtGarfield

Graden og arten af et menneskets seksualitet rækker helt op
til hans ånds højeste tinde.Nietzsche

Sexappeal er 50 procent hvad du har og 50 procent hvad folk
tror du har. Sophie Loren

hs Sexappeal er kunsten at gøre mændene nysgerige efter ,de
allerede kender. Zsa Zsa Gabor

HS Society has a mysterious hatred of sex, because it perpetually
interferes with the nice money-making schemes of social man.
DH Lawrence

The most vigorous part of my sex life is - negotiating the
price" David Letterman

hs The obscene is the sexual fact treated seriously.
Remy de Gourmont

HS There is a hidden will behind all theories of sex, implacable.
And that is the will to deny, to wipe out the mystery of beauty.
DH Lawrence

Uden begæret keder kvinder mig ubeskriveligt. Camus

If it is not erotic, it is not interesting. Fernando
Arrabal

Jeg bliver seksuelt ophidset på en scene. Det er som at
elske med 9000 mennesker på én gang. Prince

Hsmsm Jeg måtte opgive masochisme - jeg nød det for meget. Mel
Calman

Hsmsm Jeg tror på, at sex er noget smukt mellem to mennesker. Mellem fem
er det fantastisk... Woody Allen

Hsmsm Masochisme på bekostning af andre mennesker er sadisme.
Gabriel Laub

Hsmsm Sex betyder smæk og smuk betyder underst og vil altid gøre det.
Kenneth Tynan

Hsmu Sex uden kærlighed er bedre end slet ingen sex. Hugh Hefner

Hso Onani . menneskeslægtens fremmeste sexuelle aktivitet. I det
19.tallet var det en sygdom. Idag er det en kur. Thomas Szasz

Hso Onani er den tænkende mands fjernsyn. Christoffer Hampton

Hson Det dejlige ved masturbation er, at man ikke behøver at klæde sig
pænt på til det. Tillagt Truman Capote

Hvis du ikke går hele vejen, hvorfor så overhovedet gå?
Joe Namath - der efter sigende fortsatte/uddybede "For kvinden er der kun
een orgasme - at føde et barn.

Fra : Jim

Dato : 29-05-05 14:54

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu er det jo teknisk set en andelse mere sofistikeret end blot et
> spørgsmål om hård hud eller ej. Resten af dit indlæg har jeg ingen

"En andelse mere RAAAAAP! i replikken"
Anelse, hedder det.

;0)

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-05 15:12

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> "En andelse mere RAAAAAP! i replikken"
> Anelse, hedder det.

Hvis fuglesnak nu er ontopic her, så vil jeg være med igen:

Jeg har gjort en solsort tam, uden at gøre andet end at sidde i haven med
min bærbare computer og arbejde sidste sommer hvor dén blev udruget og
fodret i en rede lige ved min arbejdsplads under overdækket terasse.
Siden april har min have dør stået åben på ikke kolde dage, og den har lært
ikke at være menneskesky, så den hopper ind på køkkengulvet og fouragerer -
og er så velnæret at den med en sød kone kunne gøre første forårskuld
flyvefærdige iforgårs.De fire er fløjet til nabohaverne

Måske min underbevidsthed har syntes , at farmand fortjente en rus -
ihvertfald fandt jeg spritfabrikkernes solbærromlikør fra Føtex uegnet til
kir (de havde ikke andre og etiketten påstod, at den kunne bruges til kir -
men det skal altså være fransk creme de cassis)
Så jeg hældte den søde solbær-spirituosa på nogle rosiner og tog en
sprut-opblæst rosin som snack i ny og næ. I en stor skål.
Men den svandt lidt hurtigt - og solsortefar blev hæmningsløs og fjollet.
Synger dog med samme kreativitet som normalt. Mon formeringssuccessen
betyder at den opnår to hunner i næste runde? Monogami hos fugle er
lærebogsmyte/vandrehistorie - og denne fugleart oplærer ikke sine små, som
gæs der går i gåsegang efter moderen og præges til forgudelse af hende.

Jeg vil i Aldi og købe discountvodka til en ny pakning rosiner og
se om jeg kan introducere drukkultur i stor stil - unger spiser tre gange
deres vægt om dagen, så hvis voksne hopper på mine sprutbær får jeg måske
promilleflyvning at se og promillesang at høre -
- så nu foretrækker den mine snacks som idag er ristede løg.

Regnorme mestrede både far og mor at have fire af i næbbet - en til hver
unge - men de klistrede sprut-rosiner er ikke så brugervenlige at holde fast
om, så kun to i næbbet ad gangen - endnu. Ligesom narkomaner ikke vil
overbeglos når de fixer, flyver den bag en busk for at nyde de berusende
bær - hvorimod ristede løg glider lige ned så den sluger ti mundfulde ved
eet besøg til skålen.

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-05-05 18:03

Hej

> "En andelse mere RAAAAAP! i replikken"
> Anelse, hedder det.

Og så læser du lige: http://www.usenet.dk/

Og finder ud af, at det er upassende og uettiketisk at påpege stave og
slåfejl. Så er vi alle glade og du har også lært noget i dag.

Mvh. Brian

Fra : G B

Dato : 29-05-05 18:44

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i meddelelsen

> Og finder ud af, at det er upassende og uettiketisk at påpege stave og

Uetisk, hedder det.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-05-05 03:50

G B wrote:
> "Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i meddelelsen

> Uetisk, hedder det.

Det er der ganske rigtigt noget, der hedder. Men Brian henviser til
etikette og ikke etik.

Fra : G B

Dato : 30-05-05 10:35

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen news:429a7f44$0
$181$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Det er der ganske rigtigt noget, der hedder. Men Brian henviser til
> etikette og ikke etik.

Læg lige mærke til, at der er XFUT til lummergruppen.

FUT dk.politik

GB

Fra : ¤

Dato : 31-05-05 18:10

<nusle@invalid.com> wrote:

> [...]
>
>http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=294676
>
>Måske kan man deraf udlede, at kvinder hvis mænd har forhud, får mere sex

Er du sikker på, at tyrkiiske mænd er omskårne ? Jeg tror mest, at det
er en Jødisk/arabisk skik.
Mvh. Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-05 18:38

¤ skrev:

>Er du sikker på, at tyrkiiske mænd er omskårne ?

Ja, det er de da, allesammen (måske med meget få undtagelser).
--
Knud

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-05-05 18:43

"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Er du sikker på, at tyrkiiske mænd er omskårne ? Jeg tror mest, at det
> er en Jødisk/arabisk skik.

Muslimer er omskårne, tyrkiske mænd er oftest muslimer.

mange hilsner

Fra : ¤

Dato : 01-06-05 11:46

On Tue, 31 May 2005 19:43:24 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Muslimer er omskårne, tyrkiske mænd er oftest muslimer.
>
>mange hilsner

Er det noget du ved ? Er det et krav i koranen ? Jeg ved ihvertfald at
ikke alle muslimske kvinder er omskårne. Det har ikke noget med islam
at gøre. Det er en tradition i visse egne, som er langt ældre end
islam.
Jeg ved også at omskæring af mænd, er et krav i jødedommen, men jeg
ved ikke om det er i islam.
Mvh. Torben

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-06-05 17:07

"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Er det noget du ved ?

Ja, muslimske mænd bliver omskårne som drenge (generelt).

Det er i hvert fald hvad de mange muslimske tyrkere jeg kender har sagt.

> Er det et krav i koranen ?

Det ved jeg ikke, det er nok kulturelt.

> Jeg ved ihvertfald at
> ikke alle muslimske kvinder er omskårne.

Så vidt jeg ved, så bliver tyrkiske kvinder ikke omskåret.

mange hilsner

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-06-05 17:44

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja, muslimske mænd bliver omskårne som drenge (generelt).

Supplement:
Alle min søns venner, som er muslimer, er omskårne - og han har en del
muslimske venner.

mange hilsner

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-06-05 21:36

[nusle nuslesen | Wed, 1 Jun 2005 18:43:41 +0200]

>Supplement:
>Alle min søns venner, som er muslimer, er omskårne - og han har en del
>muslimske venner.

Øh, og det ved du, fordi du ved selvsyn har konstateret at...?

(jeg vælger at misunde dig lidt lige nu)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Anita

Dato : 01-06-05 22:09

Rene' Hjorth wrote:

> Øh, og det ved du, fordi du ved selvsyn har konstateret at...?
>

> (jeg vælger at misunde dig lidt lige nu)

*hehe*

De kan jo fortælle om det. Fx. fortæller mine tyrkiske elever om, at de i
weekenden skal til "omskæringsfest" ved en fætter eller lign. Så er der jo
ikke så meget at stille spørgsmålstegn ved ;)

Venligst Anita

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 01-06-05 22:41

> Fx. fortæller mine tyrkiske elever om, at de i weekenden skal til
> "omskæringsfest" ved en fætter eller lign. Så er der jo ikke så meget at
> stille spørgsmålstegn ved ;)

Undskyld mig, men blander I ikke tingene sammen? Går spørgsmålet ikke på, om
det er en arabisk (etnicitet) eller muslimsk (religiøs) tradition?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-06-05 22:04

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Øh, og det ved du, fordi du ved selvsyn har konstateret at...?

Nej, nej...

Men jeg spurgte da lige min søn, og han har jo både gymnastik sammen med
dem, og så går de tit i svømmehallen

> (jeg vælger at misunde dig lidt lige nu)

Det er børn, René - kun børn

Intet at misunde dér.

mange hilsner

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-06-05 13:52

[nusle nuslesen | Wed, 1 Jun 2005 23:03:49 +0200]

>Det er børn, René - kun børn

Ups, OK... Jeg så straks rækken af 16-årige muslimske drenge der afventede
inspektion mens du defilerede forbi

René
www.rene.hjorth.com

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-06-05 18:57

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ups, OK... Jeg så straks rækken af 16-årige muslimske drenge der
> afventede
> inspektion mens du defilerede forbi

Du er da også så fræk

Det er faktisk min yngste på 10 år der har flest muslimske venner.

mange hilsner

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-06-05 08:15

[nusle nuslesen | Thu, 2 Jun 2005 19:56:39 +0200]

>Du er da også så fræk

Jeps, "beklager" - det var blot en lille fantasi jeg havde

>Det er faktisk min yngste på 10 år der har flest muslimske venner.

Og for lige for en kort stund være off-topic: Jeg synes at det er fedt at
børnene nemmere er i stand til at etablere venskaber på tværs af
kulturgrænser.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : andropov

Dato : 03-06-05 17:06

On Fri, 03 Jun 2005 09:15:07 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Og for lige for en kort stund være off-topic: Jeg synes at det er fedt at
>børnene nemmere er i stand til at etablere venskaber på tværs af
>kulturgrænser.

Ja, hvis blot det ikke fører til ungdomskriminalitet...