Gigs i kbh
Fra : Flemming

Dato : 26-05-05 20:17

Hejsa, er der nogen der ved hvor amatørbands kan få lov til at prøve kræfter
med publikum i kbh, hvor man kun selv skal medbringe guitar, bas og
effekt-boards? Dvs. alt andet udstyr såsom forstærkere, trommer m.m. er ved
stedet. Vi spillede i templet i Lyngby vores første koncert for fulde huse
(vi = www.pac.dk ) fredag d. 20. maj og vil meget gerne prøve at komme andre
steder også og fyre den a!

Håber I kender nogen steder, i kbh. og omegn, som plejer at ville give
amatørbands en chance til at udvikle sig yderligere.....

mvh

Flemming

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-05-05 20:28

Flemming wrote:
> [...]
>
> Håber I kender nogen steder, i kbh. og omegn, som plejer at ville give
> amatørbands en chance til at udvikle sig yderligere.....

I kan jo tage til 'Play It' i Stengade 30, hvis de ellers stadig har
det.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : bettersexinc

Dato : 03-06-05 19:59

> Nuke a gay vegan whale for christ!
> My band: www.secondnature.dk
> [Remove the monkey to send mail]

Nu tog jeg mig endelig tid til at tjekke "second nature" ud.
Og det viste sig jo at være de 10 min værd
Dejligt lydbillede. Godt produceret. Er iøvrigt total vild med sangstemmen i
"save me tonight"
The The har sku ikke levet forgæves...
Rock on.

Mvh

bsi

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-06-05 20:17

bettersexinc wrote:

> [...]
> Og det viste sig jo at være de 10 min værd
> Dejligt lydbillede. Godt produceret. Er iøvrigt total vild med

Ja, det er ret The The agtigt det Anders laver der. Det er i øvrigt "ham
fra Love Shop" der spiller harpe på det nummer. Det var meningen vi
skulle i studiet og indspille 6-8 nye numre her til sommer, men nu
hænger det vist lidt i luften da chefen lige har købt hus. Så nu må vi
se hvad der sker.

Tak for komplimenterne!

Hvis du kan finde vej til "Pimp" på Bopa Plads på Østerbro i morgen
(lørdag) aften ved 22-tiden, så kan du høre hvad vi ellers laver når vi
ikke spiller med SN. Der er gratis entré.

MVH
Sune

Fra : bettersexinc

Dato : 04-06-05 09:41

> Hvis du kan finde vej til "Pimp" på Bopa Plads på Østerbro i morgen
> (lørdag) aften ved 22-tiden, så kan du høre hvad vi ellers laver når vi
> ikke spiller med SN. Der er gratis entré.

Bor i Jyllands hovedstad, så det må blive en anden gang

bsi

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-06-05 14:43

bettersexinc wrote:

> Bor i Jyllands hovedstad, så det må blive en anden gang
>
> bsi

Tænkte det nok!

NÅ, men hvorom alting er, alle fra dk.kultur.musik og deres venner er
velkomne.

Vi ses i aften.

-Sune

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-05-05 21:40

"Flemming" <cjrocksthehouse@ofir.dk> wrote in message

> (vi = www.pac.dk )

I skal seriøst få gjort noget ved den hjemmeside. :)

Fra : Flemming

Dato : 28-05-05 19:54

Vi har jo ikke forstand på sådan noget med hjemmesider, meeen den er da ikke
helt slem, bare lidt rodet

Jeg tror vi vil prøve at smide en mail afsted til stengade 30 "play it" og
se hvad de har at sige til det...

mvh

Flemming

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-05-05 20:08

Flemming wrote:
> Vi har jo ikke forstand på sådan noget med hjemmesider, meeen den er
> da ikke helt slem, bare lidt rodet
>
> Jeg tror vi vil prøve at smide en mail afsted til stengade 30 "play
> it" og se hvad de har at sige til det...

Det behøver i ikke, i tager bare derind med jeres ting og stiller jer op
i køen.

Vi ses måske.

-Sune

Fra : Flemming

Dato : 29-05-05 08:29

Hej Sune

HVordan foregår "play it"......Er der forstærkere, mikrofoner og trommer sat
op? Så man kun skal have bas, guitar og effect-boards med?

Stiller man sig så i en kø og får lov at spille 1 nummer eller får man et
vist antal minutter til at fyre så meget af så muligt?

mvh
Flemming

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-05-05 23:19

Flemming wrote:
> Hej Sune
>
> HVordan foregår "play it"......Er der forstærkere, mikrofoner og
> trommer sat op? Så man kun skal have bas, guitar og effect-boards med?

Ja.

> Stiller man sig så i en kø og får lov at spille 1 nummer eller får
> man et vist antal minutter til at fyre så meget af så muligt?

Man taler med dem der står for det og fortæller dem hvad man gerne vil.
F.eks. spille 4 numre. Så venter man til det blir' ens tur.

-Sune

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 30-05-05 02:02

Prøv evt. at kigge på http://the-rock.dk/ og evt tage kontakt til dem.

Nu ved jeg ikke hvor store i er, men en af mine kolleger (downEdge)
spillede derinde for en måneds tid siden, da der var en aften med nogle
upcoming bands...