Advarsler bør gå forud for sigtelser
Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-05 18:23

" Intet menneske har ret til at klandre eller fordømme et
andet. I virkeligheden kender vi ikke nogen andre rigtigt. Thomas
BrowneEMERSON

Det er totalt meningsløst at retsvæsenet søger at fordømme eller vurdere
menneskelige kvaliteter.

Eneste mål bør være at forebygge forbrydelser. Her kan straf være preventiv,
og ved vold og tyveri og bedrageri kan politiet stå overfor hærdede
muslimbander og lignende hvor eneste sprog der forstås, er bøder og
fængsling.(og ved strafudmåling kan vurdering af psyke komme på tale, men
kun da).

Det er mig umuligt at forestille mig en sexistisk forbrydelse, fx blottelse,
pædofili, incest, sexchikane-uden-vold som ikke bør tackles ved at
anmeldelse fører til telefonopkald og evt en *advarsel*.

HVIS jeg nogensinde havde udsat nogen besøgende for et glimt af min såre
normale og slappe pik, og hvis politiet fik anmeldelse derom, så er eneste
anstændige reaktion at kontakte med saglige neutrale spørgsmål og henstille
om normal tildækning - og evt oplyse om straframmer.

Indenfor eget hjem/område er der næppe overhovedet mulighed for straf, efter
gældende retspraksis

Vidals tvangstanke om at jeg har måslke åbnet mere end 10 cm og at en eller
anden meget nysgerrig person skulle have nået at se noget kønsorgan en
brøkdel af et sekund, er interessant.

Faktisk stak et biblioteksbud ansigtet langt frem og måske ind på forbudt
område, altså over min dørtærskel, hvor han ikke var indbudt. Han har nok
hørt rygte om at jeg går nøgen i haven, fx fra kikkere der har fundet
sprækker i plankeværket . Rygter går om folk som mig, og man håber at finde
noget negativt..

Der førte til hvad Vidal lyver til en "anmeldelse"

Men biblioteket nøjedes med UDEN DIALOG at bryde løfte om levering af
hentning af bøger, til skade for andre lånere der har skulle bruge de bøger
jeg havde parat til returnering.

Indvandrere er generelt særlig hadske mod værtslandet, fordi koran kræver
erobring og de indser at de på arbejdsmarkedet aldrig kan konkurere på
evner. Eksemplet hvor det fører til falsk anmeldelse alene af politiske
grunde, er argument for masseudvisnig.