Star Wars 0 på vej... no shit
Fra : Koeffe

Dato : 26-05-05 16:00

ROFL - grådigheden vil ingen ende tage...

http://gossip.tv2.dk/article.php/2406176.html?cbox2

Det er sjovt og sørgeligt på samme tid.

Men HVIS han går med de tanker, hvorfor så afsløre dem for
"FemaleFirst.co.uk" som de første?

--
Koeffe

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 26-05-05 16:38

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det er sjovt og sørgeligt på samme tid.
>
> Men HVIS han går med de tanker, hvorfor så afsløre dem for

Det er der vel ingen der tror på.

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-05 18:28

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> ROFL - grådigheden vil ingen ende tage...
>
> http://gossip.tv2.dk/article.php/2406176.html?cbox2

og derefter Star Wars -1

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-05 20:20

Mener du ikke "....no *sith*" ?

:oI

Venligst, Martin Skovbo

Fra : Mads

Dato : 26-05-05 21:25

http://sithsense.com/flash.htm
--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

Fra : Koeffe

Dato : 26-05-05 22:24

"Mads" skrev i en meddelelse

| http://sithsense.com/flash.htm

Han gættede min blyant, men jeg vidste at han ikke er
musiker typen, så han kunne ikke gætte min wah-wah pedal.
Det virker dog som om den er blevet tilføjet i systemet nu,
så det kan være han kan gætte den nu, hvis I prøver den med
wah-wah pedal.

Hvis den konstant kan tilføje nye ord, og ellers sorterer
useriøse spilopmagere fra, så kan den blive ret hæftig på et
tidspunkt tror jeg....

Nå, men lidt off-topic egentlig....

--
Koeffe

Fra : John Hinge

Dato : 27-05-05 10:36

On 26 maj 2005 Mads was heard to say:

> http://sithsense.com/flash.htm

Jeg bryder mig ikek om sider der ændrer min browsers
størrelsesindstillinger.. Derudover er de nu en ret vittig
lille promo ting fra Bugger^wBurger King

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Lampen

Dato : 28-05-05 19:12

> http://sithsense.com/flash.htm

Han er jo SYGELIGT dårlig til at gætte ! :D
Eller også svarer jeg ikke sandfærdigt nok.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 28-05-05 23:11

Mads <DeathTo@llSpammers.com> wrote:

> http://sithsense.com/flash.htm

Mindre grafisk intensiv version findes på

<http://y.20q.net/anon>

--
Mange hilsener
Christian Flintrup