Åbne link i andet program end IE
Fra : Michael

Dato : 26-05-05 15:09

Jeg har sat Default Web Browser til min egen applikation i databasen - det
virker også fint, hvis jeg fra windows åbner en .html side.

MEN, hvis jeg på en hjemmeside følger et link, som åbner i et nyt vindue,
kommer der en Internet Explorer. Kan det laves om - evt. i
registreringsdatabasen?

--
Mvh.
Michael

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-05-05 18:57

Michael skrev:

> MEN, hvis jeg på en hjemmeside følger et link, som åbner i et
> nyt vindue, kommer der en Internet Explorer.

Bruger du din egen applikation når du er på hjemmesiden?

I så fald lyder det som et problem i dit eget program. Normalt vil
en browser selv åbne links - uanset om det er med eller uden
target, og uanset om det er standardbrowseren eller ej.

NB: Kan din applikation håndtere flere vinduer? Kan den håndtere
javascript?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Michael

Dato : 26-05-05 22:13

> Bruger du din egen applikation når du er på hjemmesiden?

Ja, men med et Internet Explorer komponent. Den nye i
..NET framework 2.0

> I så fald lyder det som et problem i dit eget program. Normalt vil
> en browser selv åbne links - uanset om det er med eller uden
> target, og uanset om det er standardbrowseren eller ej.

Den åbner dem også - jeg vil bare have dem åbner dem i mit
eget program, så menuer osv. ikke er med. Derfor hvis jeg kunne
åben i mit program, så ville der ikke være problemer.

> NB: Kan din applikation håndtere flere vinduer? Kan den håndtere
> javascript?

Som nævnt, et Internet Explorer komponent, som kan alt
det Internet Explorer kan.

Mvh.
Michael