Opfordring
Fra : Ukendt

Dato : 26-05-05 11:29

Prøv lige at se vejrudsigten på www.dmi.dk: Op til 30 grader weekenden
over!

Det falder sammen med Hinge Søstival www.soestival.dk, så var det ikke
en ide at komme ud i det gode vejr sammen med vennerne, og samtidig
høre noget fedt musik?

/Alex

Fra : JH

Dato : 26-05-05 11:55

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote in

> Prøv lige at se vejrudsigten på www.dmi.dk: Op til 30 grader weekenden
> over!

Irriterende!

> Det falder sammen med Hinge Søstival www.soestival.dk, så var det ikke
> en ide at komme ud i det gode vejr sammen med vennerne, og samtidig
> høre noget fedt musik?

Ellers tak. Jeg lider af voldsom pollenallergi og har ingen venner.

Fra : Mikael L

Dato : 26-05-05 13:18

"JH" <nobody@home.no> skrev i en meddelelse
> Alex Linaa <www.linaa.com> wrote in

> Irriterende!

> Ellers tak. Jeg lider af voldsom pollenallergi og har ingen venner.

Og får det formentlig heller ikke med den holdning.

Mikael

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 26-05-05 17:50

"JH" <nobody@home.no> wrote in message
> Alex Linaa <www.linaa.com> wrote in

> Irriterende!

> Ellers tak. Jeg lider af voldsom pollenallergi og har ingen venner.

Definitionen på en inkarneret usenetbruger? :P

/Rasmus

Fra : Dopedog

Dato : 26-05-05 15:50

> Prøv lige at se vejrudsigten på www.dmi.dk: Op til 30 grader weekenden
> over!

Dejligt! Mig og kæresten skal ned i parken med en engangsgrill og grille
pølser mens vi fodrer ænderne med franskbrød. Romantisk ? Mon ik :)

> Det falder sammen med Hinge Søstival www.soestival.dk, så var det ikke
> en ide at komme ud i det gode vejr sammen med vennerne, og samtidig
> høre noget fedt musik?

Hvis man skal høre fedt musik, hvad skal man så på den festival ?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-05-05 17:03

> Hvis man skal høre fedt musik, hvad skal man så på den festival ?

Jeg gider i hvert fald ikke se nogen af de "store" navne. Smag mit bat, Anna
Jonson (smack!)...
Men ville faktisk godt se Saybia og Østkyst Hustlers. (sidstnævnte synes jeg
stadigvæk er noget af det eneste gode rap vi har haft, men det er nok også
fordi det er instrumentalt)

Fra : Jacob E.

Dato : 26-05-05 17:08

Søren Kjeldsen wrote:
> Men ville faktisk godt se Saybia og Østkyst Hustlers. (sidstnævnte
> synes jeg stadigvæk er noget af det eneste gode rap vi har haft, men
> det er nok også fordi det er instrumentalt)

Instrumentalt rap....................?

Mvh Jacob E.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-05-05 17:16

> Instrumentalt rap....................?

med bas, guitar, trommer o.s.v. Uden synthesizer eller
beatboxer-generator-crap-skidt-bæ

Fra : A

Dato : 26-05-05 18:08

Søren Kjeldsen wrote:

> med bas, guitar, trommer o.s.v. Uden synthesizer eller
> beatboxer-generator-crap-skidt-bæ

Er instrumentalt musik ikke bare musik uden sang / vokal ?

Anders

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-05-05 18:28

> Er instrumentalt musik ikke bare musik uden sang / vokal ?

Hvad kalder man så musik der kun består af "virkelige" instrumenter?
Akustisk er jo, når der heller ikke er elektricitet involveret, ikke?

Fra : Martin Bak

Dato : 26-05-05 19:02

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Hvad kalder man så musik der kun består af "virkelige" instrumenter?
> Akustisk er jo, når der heller ikke er elektricitet involveret, ikke?

Sytzen er faktisk også et "virkeligt" instrument.. he.
Men du kan nok tale om musik der er traditionelt instrumenteret eller sådan
noget..

Martin

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-05-05 20:29

Martin Bak wrote:
> [...]
>>
> Sytzen er faktisk også et "virkeligt" instrument.. he.
> Men du kan nok tale om musik der er traditionelt instrumenteret eller

Du kan selv være en Sytz.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 26-05-05 19:27

Søren Kjeldsen wrote:

> Hvad kalder man så musik der kun består af "virkelige" instrumenter?
> Akustisk er jo, når der heller ikke er elektricitet involveret, ikke?

Ikke "instrumentalt", íhvertfald....

Mvh Jacob E.

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 29-05-05 19:17

> Hvad kalder man så musik der kun består af "virkelige" instrumenter?
> Akustisk er jo, når der heller ikke er elektricitet involveret, ikke?
---
Accapella måske!?

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Jacob E.

Dato : 29-05-05 23:53

OlIvEr [6000] wrote:

> Accapella måske!?

Æhm, nej - accapella er sang, og KUN sang, altså INGEN instrumenter

Mvh Jacob