Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring med Directshopper.de?
Fra : Dav

Dato : 26-05-05 10:22

Er der nogle af jer, der har erfaring med directshopper i Tyskland og køb og
over netttet?
Positve såvel som negative erfaringer.

På forhånd tak.
Venligst
Dav.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-05-05 10:34

Dav wrote:
> Er der nogle af jer, der har erfaring med directshopper i Tyskland og køb og
> over netttet?
> Positve såvel som negative erfaringer.

Dit spørgsmål er off-topic i denne gruppe, snak om forbruger
relaterede emner hører hjemme i news:dk.forbruger

Læs mere om korrekt brug af nyhedsgrupperne på www.usenet.dk - der
kan du også læse hvad FUT betyder.

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Dav

Dato : 26-05-05 11:04

> [...]
> Positve såvel som negative erfaringer.

>Dit spørgsmål er off-topic i denne gruppe, snak om forbruger relaterede

Også selvom det er indkøb af kamera og / eller objektiv?

Fra : Jakob

Dato : 26-05-05 12:09

In article <42959ee9$0$313$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, hftgtFJERN1960
@hotmail.com says...

> Også selvom det er indkøb af kamera og / eller objektiv?

Det er på grænsen, men folk er generelt flinke til at kommer med svar
hvis de har erfaringerne.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : ab©

Dato : 26-05-05 17:49

> Det er på grænsen, men folk er generelt flinke til at kommer med svar
> hvis de har erfaringerne.

Jeg er ikke flink, men jeg vil gerne svare - har handlet med firmaet
(oplysninger om firmaet her:
http://www.safer-shopping.de/ZERTIFIKAT/directshopper/CERTIFICATE.HTML)
nogle gange, og der har aldrig været problemer. Er lynhurtige til at svare
på spørgsmål via e-mail og holder køberen løbende orienteret. Kører med en
garantiordning (se her: - aner ikke om det er noget
værd -https://www.trustedshops.de/tshops/siegel.php3). Har to gange været
ude for, at prisen på den bestilte vare er blevet reduceret i tidsrummet
mellem bestillingen og leveringen. Men hold øje med priserne - som alle
andre firmaer er de ikke billigst med alle de varer firmaet har på hylderne.
Fragt til Danmark op til 30 kg er på Euro 12,-, men Euro 80,- på forsendelse
på mere end 30 kg / forsendelse via DHL / betaling kun via bankoverførsel.

ab

Fra : Michael Brøsch

Dato : 26-05-05 17:40

..
> Er der nogle af jer, der har erfaring med directshopper i Tyskland og køb
> og over netttet?
> Positve såvel som negative erfaringer.

Hej Dav, eller dav dav..

Har just handlet der. Billige priser, de ting jeg købte kunne jeg ikke
finder andre steder til lavere eller samme pris.
Du skal betale via bank overførsel, det tager et par dage eller tre. Jeg
bestilte kun vare som kunne sendes indenfor 24 timer (altså var på lager), 8
forskellige vare forøvrigt, som løb op på den forkerte side af 10 kilo. Der
gik 4 uger inden jeg fik ordren leveret....
Jeg mailede lidt med dem, uden at blive meget klogere og en jeg sendte på
engelsk svarede de slet ikke på...
Så det korte af det lange, priserne er lave, sortimentet stort, men servicen
halter noget.

Jeg kunne godt finde på at handle der igen, min viden til trods, med mindre
det er noget jeg skal bruge hurtigt..

Hilsen Brøsch