OT: Så forstå det dog!
Fra : Henrik Enslev

Dato : 26-05-05 07:56

Martin Jørgensen er en voksen mand med sublim humor.
Er der mere at sige?

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Christian Bech

Dato : 26-05-05 08:59

In article <1gx5ved.11gvcmn160kkhqN%no@spam.nix>,
no@spam.nix (Henrik Enslev) wrote:

> Martin Jørgensen er en voksen mand med sublim humor.
> Er der mere at sige?

Se, det var en der skulle have været krydspostet til dk.snak.vittigheder.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-05-05 09:08

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Se, det var en der skulle have været krydspostet til dk.snak.vittigheder.

nej direkte uden x-post til mudderet.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Kenneth

Dato : 26-05-05 10:48

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> nej direkte uden x-post til mudderet.

Mener du på grund af nedenstående? Er du så ikke liidt for hård?

-K

Martin Jørgensen wrote:

> [...]

> Lad mig gætte: Du er ufaglært og evt. tidl. arbejdsløs edb-mand?

> Du er faktisk næsten for dum til at være selvstændig erhvervsdrivende

> Din gamle spadser: Har du ikke lært at læse?

> Jeg tror desværre at hverken dig eller fjolset

> Jeg kunne ikke forestille mig at fjolset holder op med vrøvle

> du må hellere prøve at stille samme spørgsmål til nogen af fjolserne

> siger lidt om hvor hjernedøde et par mac-folk i denne gruppe er

> Erik Richard er et fjols og en teknisk analfabet

> Jeg har igennem adskillige måneder kunnet fornemme at fjolset ikke
aner en skid af hvad han skriver om

> Jeg tror ikke jeg nogensinde har mødt nogen større edb-spadser

> Og jeg har ikke ondt af et fjols som ham

> Nu skriver jeg ikke sådan lort, så det bliver for hypotetisk

> Hvis ikke du lukker røven med alt det pis

> Hvis du bliver ved med at skrive sådan noget lort

> så er han godtnok et større fjols end jeg troede

> alt det lort han skriver til mig det mener jeg er komplet latterligt

> Så hvad med om du tog og besvarede noget af alt hans lort, istedet
for at jeg skal hænge på det bræk

> Det ville klæde dig at besvare hans for mig at se idiotiske spørgsmål

> Prøv et læse-kursus næste gang

> Jeg tror ikke du fatter særligt meget

> Du gentager blot dig selv igen og igen på en ret uintelligent måde IMO.

> du bliver blot ved og ved med at poste lallende idiotiske spørgsmål
blot fordi vi er nogen voksne herinde der hygger os lidt en gang i mellem

> så er du da velkommen til at skride

> trættende at blive ved med at læse alt det børnehave-pjat du lukker
ud af skidesprækken.

> åske er du alligevel ikke så dum som du indimellem lyder til, når du
bliver ved med at poste idiotiske spørgsmål?

> folk der bliver ved og ved med at stille idiotiske spørgsmål

> I så fald lider du af vrangforestillinger og så vil jeg tilråde og
anbefale dig at søge professionel hjælp.

> Jeg syntes det er så *UFATTELIGT* morsomt at skulle skære ting ud i
pap for fatsvage folk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-05-05 14:36

Kenneth wrote:

> Mener du på grund af nedenstående? Er du så ikke liidt for hård?
-snip-

HAHA. ROTFLOL... Du har sgu' humor. Men nu skal vi også lige huske på at
det ingen kunst er at tage tingene ud af en sammenhæng.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-05-05 14:36

Henrik Enslev wrote:

> Martin Jørgensen er en voksen mand med sublim humor.
> Er der mere at sige?

Ja, da.

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 27-05-05 21:49

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Martin Jørgensen er en voksen mand med sublim humor.
> Er der mere at sige?
Jeg forstår godt hvad du mener (håber jeg), men ved at skrive videre i
relation til ham, vil han boltre sig som den voksne mand han er, og du
er dermed med til at fylde dk.edb.mac med hans milde udtalelser med det
altid finurlige glimt i øjet. Så tak for det Han vil til sin tid
være et savn, som dog kan dulmes med et jævnligt besøg på hans
hjemmeside.
--
Mvh. Poul