Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sammenligning af skærme
Fra : Steen

Dato : 26-05-05 06:46

Er der noget sted i København, hvor der er mulighed for med selvsyn at
sammenligne forskellige fladskærme.

Jeg er specifikt interesseret i at sammenligne en 19" eller 20" skærm med
S-IPS panel, f.eks. en LG1910B med en skærm med en anden type panel, for st
se om S-IPS er så meget bedre til foto-opgaver, som man siger.

Der er større betragtningsvinkel med S-IPS, men er der mere end det, der gør
en S-IPS skærm mere velegnet til foto-opgaver end andre typer paneler. De er
jo gennemgående en smule dyrere.

(I øvrigt er det lidt irriterende, at forhandlerne og producenterne ikke
selv kommer med den oplysning på deres hjemmesider. - (Jeg kender godt
prad.de))

/Steen

Fra : Peter Hansen

Dato : 26-05-05 07:41

hej Steen
Aner ikke om der er forretninger hvor du kan se det. Jeg har selv prøvet at
have en Dell 20,1 tommer skærm hjemme med S-ips panel samt en 19 tommer med
et ældre panel. Jeg kunne sagtens se forskel på dem og skærmen med S-ips
panel havde de mest naturlige farver. Jeg købte dog ingen af dem da de ikke
kunne hamle op med min Hp p1120 trinetronskærm på 21 tommer.
Hilsen
Peter

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-05-05 08:25

Steen wrote:

> Er der noget sted i København, hvor der er mulighed for med selvsyn at
> sammenligne forskellige fladskærme.

Dit spørgsmål er off-topic i denne gruppe, snak om skærme hører
hjemme i news:dk.edb.hardware.skaerm

Læs mere om korrekt brug af nyhedsgrupperne på www.usenet.dk - der
kan du også læse hvad FUT betyder.

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-05-05 09:43

"Steen" <oz1@kwt.dXk> skrev

> Er der noget sted i København, hvor der er mulighed for med selvsyn at
> sammenligne forskellige fladskærme.

Computercity, El-giganten og Zitech.

Jeg ved naturligvis ikke, om de har lige de mærker, du går efter. Når jeg
skal finde noget, så kigger jeg altid i de butikker og går så hjem og
bestiller på nettet

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.

Fra : Peter Hansen

Dato : 26-05-05 12:10

hej Steen