Fra : Peet

Dato : 25-05-05 17:34

Fra: "Ove Juel Hansen" <ojh@tdcadsl.dk.invalid>
Emne: Advarsel om PC-huset
Dato: 25. maj 2005 10:49

primo maj bestilte jeg og fik ordrebekræftelse på et ECS K7S5A
Pro v.5.0 motherboard hos PC-Huset i Løgstør.

Hej
Selv om din historie sikkert er sørgelig om end der er set
værre, så er gruppen ikke beregnet til formålet.
Skal du have afløb for noget så prøv f.eks. gruppen
forbruger eller en juragruppe.
Denne gruppe omhandler bundkort og ikke leverandører
af samme.

Fra : sls

Dato : 26-05-05 20:56

"Peet" <Peet501@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Skal du have afløb for noget så prøv f.eks. gruppen
> forbruger eller en juragruppe.
> Denne gruppe omhandler bundkort og ikke leverandører

Det er da fedt at få at vide at man ikke skal handle med PC Huset, hvis man
er på jagt efter et nyt
bundkort her i gruppen.

Mvh Sid