Meget svær én
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-05-05 21:33

Jeg ved ikke om det er fra en serie eller film, kan kun huske dette:
En fyr går rundt med skudsikkervest og på en eller anden måde smelter det
sammen med hans hud, så huden kan modstå mindre projektiler

p.s.
Ved godt at det er utroligt lidt information, men det har irriteret mig i
længere tid, at jeg ikke kan komme i tanke om hvor det er fra.

Fra : Brian P

Dato : 26-05-05 09:29

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved godt at det er utroligt lidt information, men det har irriteret mig i
> længere tid, at jeg ikke kan komme i tanke om hvor det er fra.

Skud fra hoften: Maniac Cop? :)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-05-05 16:57

> Skud fra hoften: Maniac Cop? :)

Desværre... Politimanden er ikke ond. Mener der sker en eksplosion så
kevlaren nærmest smelter sammen med hans hud. Tror desuden manden var sort.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-05-05 17:01

Hej!

Søren Kjeldsen wrote:

> Desværre... Politimanden er ikke ond. Mener der sker en eksplosion så
> kevlaren nærmest smelter sammen med hans hud. Tror desuden manden var sort.

Nu er det vel ikke denne her vel?

http://www.imdb.com/title/tt0120207/

Nogle af dine elementer er ihvertfald at finde i den (har dog ikke set den).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-05-05 17:05

> Nu er det vel ikke denne her vel?
>
> http://www.imdb.com/title/tt0120207/
>
> Nogle af dine elementer er ihvertfald at finde i den (har dog ikke set
> den).

Desværre... Mener ikke personen med kevlar-huden er hovedpersonen i filmen.
Men den der du viste ser B nok ud til, at jeg kunne finde på at se den

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-05-05 17:11

Hej!

Søren Kjeldsen wrote:

> Desværre... Mener ikke personen med kevlar-huden er hovedpersonen i filmen.
> Men den der du viste ser B nok ud til, at jeg kunne finde på at se den

Hehe, det var nu ikke meningen

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : John Hinge

Dato : 27-05-05 10:28

On 26 maj 2005 Kim Voss Schrader was heard to say:

> http://www.imdb.com/title/tt0120207/

iv iv iv iv ick !

Et fremragende eksempel på en licens der gik i vasken.

Oplægget, altså karakteren, kommer fra Superman, i DV universet,
men det ville man ikek betale for, så man rensede totalt karakteren
for al den del af baggrundshistorien.. Og det der var tilbage mente
man så i en monumental vildfarelse ville kunne placere 'Shaq' på
stjernehimmelen.. uha da da..

Ja, jeg har, desværre, set den.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-05-05 11:14

Hej!

John Hinge wrote:

> On 26 maj 2005 Kim Voss Schrader was heard to say:

> Ja, jeg har, desværre, set den.

Hehe, jeg sagde ikke den var god Har heldigvis ikke set den.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Morten DH

Dato : 26-05-05 16:09

> [...]
> En fyr går rundt med skudsikkervest og på en eller anden måde smelter det
> sammen med hans hud, så huden kan modstå mindre projektiler

Jeg tænker umiddelbart på Årgang 99 - 2 - se her:
http://www.imdb.com/title/tt0109442/ men kan ikke helt huske den; men mener
der var noget med et armor som hovedpersonen ikke var klar over eller ikke
kunne få af eller noget i den stil...

Den originale Årgang 99 kunne i øvrigt godt bruge en dvd-release