Fate - Fed Diablo klon
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-05-05 21:28

Minder en del om Diablo, men med bedre grafik:

http://www.fatethegame.com/

Man kan downloade en demo der, det ender sgu' nok med at jeg punger ud
for spillet!

--
Now Playing:

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-05-05 11:05

Thomas Jespersen skrev:

> Man kan downloade en demo der, det ender sgu' nok med at jeg punger ud

Sikke da noget l*rt. Jeg kunne ikke få lov til selv at bestemme hvor
det skulle installeres. Sådan noget software har ikke lang levetid hos
mig. Det er væk igen.

Fra : StoneWare

Dato : 27-05-05 12:46

> Sikke da noget l*rt. Jeg kunne ikke få lov til selv at bestemme hvor
> det skulle installeres. Sådan noget software har ikke lang levetid hos
> mig. Det er væk igen.

Jeg mener at kunne huske at du spiller / har spillet meget Diablo...kan du
anbefale dette Fate, hvis nu man skulle finde en gammel dame man kunne
frarøve 3-400 kr

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-05-05 17:28

> Sikke da noget l*rt. Jeg kunne ikke få lov til selv at bestemme hvor
> det skulle installeres. Sådan noget software har ikke lang levetid hos
> mig. Det er væk igen.

Så du fik vel aldrig prøvet spillet? :)

/Kenneth Iversen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-05-05 22:06

Kenneth Iversen skrev:

> Så du fik vel aldrig prøvet spillet? :)

Nej. Jeg kunne ikke få lov til at installere det hvor jeg gerne ville,
så det røg ud igen. Tilgengæld har jeg kontaktet producenten vedr.
problemet. Det vil blive løst i en senere version, som jeg så vil vente
på.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 28-05-05 11:18

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> wrote in message
> Minder en del om Diablo, men med bedre grafik:
>
> http://www.fatethegame.com/
>
> Man kan downloade en demo der, det ender sgu' nok med at jeg punger ud
> for spillet!

Jeg venter personligt meget på Hellgate: London

http://www.hellgatelondon.com/

Hvis man ved hvem (Bill Roper) står bag flagship studios der udvikler
spillet, hæver det forventningerne MEGET

Fra : Simon Skarum

Dato : 30-05-05 11:32

"SoftMan Brian"

> Jeg venter personligt meget på Hellgate: London

Det ser flot ud, men personligt venter jeg på Diablo III (hvis det
nogensinde kommer). I mellem tiden er World of Warcraft _meget_
tidskrævende.

/Simon

Fra : SoftMan Brian

Dato : 30-05-05 19:42

"Simon Skarum" <simonfjern@skarum.net> wrote in message

> Det ser flot ud, men personligt venter jeg på Diablo III (hvis det
> nogensinde kommer). I mellem tiden er World of Warcraft _meget_
> tidskrævende.

For et par måneder siden søgte Blizzard folk til "holdet bag Diabli II", så
man kan jo godt mistænke at noget er under opsejling, men da Bill Roper og
flere andre centrale folk bag Diablo og Diablo II+LOD har forladt blizzard
og stiftet flagship studios, har jeg personligt højere forventninger til
hellgate end jeg vil have til Diablo III .

Fra : ASKF

Dato : 21-06-05 11:10

SoftMan Brian ytrede sig i
<429b5d86$0$688$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>og stiftet flagship studios, har jeg personligt højere forventninger til
>hellgate end jeg vil have til Diablo III .

Jeg troede de havde medvirket til udviklingen af Sacred
<http://sacred-game.com/>, som jo tydeligt er en Diablo clon (af nogle
endda omtalt som Diablo 3, selvom det er et andet univers).
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Xantia

Dato : 19-06-05 12:49

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis man ved hvem (Bill Roper) står bag flagship studios der udvikler
> spillet, hæver det forventningerne MEGET

Det ser da mega fedt ud det spil. Så kan man jo kun vente på både BigD lV og
Hellgate.

Xantia