Husk Dags Dato i aften.
Fra : Jim

Dato : 25-05-05 21:19

Det handler om muhamedanere og deres terrorisme.
Man anvender den nyeste teknologi for at fremme sin propaganda.
Mon Timsah har bidraget med racistisk muhamedaner-rap?

J.

Fra : Konrad

Dato : 26-05-05 09:49

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> Det handler om muhamedanere og deres terrorisme.
> Man anvender den nyeste teknologi for at fremme sin propaganda.
> Mon Timsah har bidraget med racistisk muhamedaner-rap?

Du er lidt sent ude - det er sidste udsendelse af en række på fire...

Fra : Jim

Dato : 26-05-05 17:49

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du er lidt sent ude - det er sidste udsendelse af en række på fire...

Det er jo ligegyldigt, da det er yderst relevant at se bare ét afsnit
for at kunne debattere problemstillingen.

Fra : jodem

Dato : 26-05-05 19:59

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo ligegyldigt, da det er yderst relevant at se bare ét afsnit for
> at kunne debattere problemstillingen.
Jeg troede TV var besat af røde lejesvende?

Fra : Jim

Dato : 26-05-05 20:34

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg troede TV var besat af røde lejesvende?

Kun DR.