Robotter skaber job til perker-ros
Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-05 17:53

Både butiksbestyrer og kassedame i min Aldi taler kun begrokkent dansk. Men
de er fremragende hæderlige hårdtarbejdende og klarer hvad de skal.
De kunne dog let erstattes af robotter, der tilkaldte politi, hvis nogen
forsøgte at bringe vare ud, som ikke var skannet ind og betalt for.
At vi ikke "løber linen ud" og erstatter halenegre med elektronik, er
godhedsindustriens ondskabsfulde plot, for at danskere skal tro at vi
behøver de fremmede

Fra : Kim2000

Dato : 25-05-05 18:08

> At vi ikke "løber linen ud" og erstatter halenegre med elektronik, er
> godhedsindustriens ondskabsfulde plot, for at danskere skal tro at vi
> behøver de fremmede

Og så undre du dig over folk kalder dig racist??

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 25-05-05 18:50

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> Og så undre du dig over folk kalder dig racist??

Der er ikke spor racistisk i Bo Warmings skriv, men der i mod sandheden.

MVHKHN

Fra : Kim2000

Dato : 25-05-05 19:03

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4294bae1$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ikke spor racistisk i Bo Warmings skriv, men der i mod
> sandheden.

Nåja, dumme mig

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-05 21:25

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> "Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4294bae1$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Nåja, dumme mig

Hvorfor spilder Kim2000 gruppens tid med gentagelse? Hvorfor forklarer han
ikke, om der er noget skadeligt ved at teoretisere på en måde, der ikke
smigrer de etniske grupper, som supermarkeds-personalecheferne forkæler.
Hvis du ikke har musikalitet eller humoristisk sans til mit forsøg på at
være folkelig Spies/Glistrup-agtig så forbigå den OVERFLADE, og argumenter
om emnets hårde fakta.

Fra : Kim2000

Dato : 25-05-05 22:50

> [...]
> Hvis du ikke har musikalitet eller humoristisk sans til mit forsøg på
> at være folkelig Spies/Glistrup-agtig så forbigå den OVERFLADE, og

Når man nu føler man fejlagtigt bliver tolket som racist (i en tidligere
tråd), så er det man skal stille sig selv spørgsmålet, gad vide hvorfor?
Du kunne have skrevet det samme indlæg uden at have kaldt de ansatte i
Aldi for "halenegere", du kunne have blot kaldt dem medarbejdere. Jeg
har selv en fortid som butiksbestyr i denne branche, og der er ingen
forskel på arbejdsindsatsen mellem en indvandre og en dansker, begge
arbejder hårdt, effektiv og i et som regel underbemandet miljø.

I USA er de første supermarkeder kommet, hvor det er robotter, der kører
paller med varer ind på hylderne, og medarbejderne udelukkende skal
betjene og servicere kunderne. Så vi er på vej, der ryger vel yderligere
100.000 jobs indenfor de næste 10-20 år.

Hvem er godhedsindustrien iøvrigt?

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-05 07:14

> [...]
> på arbejdsindsatsen mellem en indvandre og en dansker, begge arbejder
> hårdt, effektiv og i et som regel underbemandet miljø.

Som butiksbestyrer eller nøglemand skal du kun overvåge dine underordnede
ansattes ENKLE rutiner og pålidelighed. Her kan selv muslimindvandrere klare
det fornødne. Selvsagt går ordet "haleneger" på min erklærede
kulturracisme, der _intet_ har med racisme at gøre - trods orwellsk
journalistnysprog.
Kulturfremmede trælse "halenegre", er ansatte, der ikke kan besvare
spørgsmål om fx "hvornår får I de potteplanter der står i den
husstandsomdelte tryksag fra Aldi". eller "er nogen af jeres hvidvine
tørre?"
Fordi de er opdraget til at være helligkrigere og adlyde ordre og aldrig
tænke selvstændigt.

"Racisme er dogmet,at en etnisk gruppe af naturen er dømt til medfødt
underlegenhed og en anden gruppe er bestemt til medfødt overlegenhed .
Ruth Fulton Bened I ct (antrololog)

> [...]
> betjene og servicere kunderne. Så vi er på vej, der ryger vel yderligere
> 100.000 jobs indenfor de næste 10-20 år.

Læser du ikke aviser.?
Over ½ mio danskere er (sags)behandlere og andre offentligt ansatte og
private hvortil flygtningehjælp, narkomanhjælp og lignende er udliciteret. -
altså forbrugere af skattestjålne midler, der spilder resourcer på
medlidenhed, der skader både de svage og landet som sådant

Apropos discount-markeder, som jeg elsker, så her en anbefaling
"EN ALDI FJER"
Tør hvidvin med lidt solbærlikør hedder "kir" og samme iskolde franske
cocktail med FERSKEN-likør hedder en "fjer".
Franskmænd med stil nyder en af disse til morgenmaden i st f juice.
Men begge likører er svære at finde, hvis ingen gammeldags vinhandel i dit
nabolag. (Hvor kender du fx dyre supermarkeder, der har ?)
Men igår havde min Aldi fået en ny "Fersken aperitif" til godt en tyver for
70 cl og den er næsten på højde med "Creme de Peche" (og kir'ens "creme de
cassis") til at blande i kold hvidvin - eller vodka

Fra : Knud Larsen

Dato : 25-05-05 20:03

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Og så undre du dig over folk kalder dig racist??

"undrer" fordi du er skolelærer, BW, som er den eneste jeg har i filter, -
fordi han nogen gange har sytten tråde, og jeg kan ikke finde det, jeg er
interesseret i , må jo hele tiden finde på noget som kan chokere folk. Hvis
gammeldags racisme bliver normalt, så må BW måske over i noget med at spise
lig, og senere noget med hvor gamle ligene må være? Hvilke andre emner er
der som ikke mere er accepterede? lidt om pædofile er jo stadig godt stof,
men lidt gammelkendt måske?

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-05 08:54

Bo Warming kunne let erstattes af en robotter

Robot 1 kunne fungere nogenlunde sådan her:den skriver 27 indlæg i timen.
Ordene kunne være hvilke som helst ord -
bare roboten ville sørge for at skrive perker, muhammedaner, haleneger osv.
x antal gange i hvert indlæg -
til sidst skulle robotten også lige knalde en 6-7 tilfældige Nietzche
citater ind

Robot 2 kunne fungere nogenlunde sådan her:den skriver 27 indlæg i timen.
Ordene kunne være hvilke som helst ord -
bare roboten ville sørge for at skrive lort, pis, syltetøjsglas osv. x antal
gange i hvert indlæg -
til sidst skulle robotten også lige knalde en 6-7 tilfældige Nietzche
citater i

Robot 3 kunne fungere nogenlunde sådan her:den skriver 27 indlæg i timen.
Ordene kunne være hvilke som helst ord -
bare roboten ville sørge for at skrive historieforfalskning,
godhedsindustrien, halalhippie osv. x antal gange i hvert indlæg -
til sidst skulle robotten også lige knalde en 6-7 random Nietzche citater
ind

Det ville faktisk være forholdsvist at programmere !!!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-05 11:27

"Esben" <essus(a)stofanet.dk> wrote in message

> bare roboten ville sørge for at skrive perker, muhammedaner, haleneger
> osv. x antal gange i hvert indlæg -

Man skal være helt uden fornuftsargumenter og sygelig aggressiv for at
opfinde racisme i ordene

1. perker, som muslimerne bruger om sig selv
2. muhamedaner som er normaldansk
3. haleneger, som går på veldokumenteret kulturfremmedhed