Nudisme m.m. - PLIGT at gå til stregen;-)
Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-05 15:00

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
news:42947892$0$79466$14726298@news.sunsite.dk...
> "David Bjergsø" <davidb@indutek.com> skrev i en meddelelse
>
> (...

> I realiteten ja. Billister er "hårde" trafikanter og skal derfor udvise
> langt større agtpågivenhed end bløde trafikanter.

Og fordi der er ansvarsløse bilister, der kører uforsigtigt og evt dræbende,
så er det heltegerning at visse cyklister, bl.a. mig, kører anarkistisk
provokerende så bilisterne (i Kbhv.) tvinges til koncentration med fod på
bremsepedal, konstant og hele tiden.

Vrede taxaer sigter på skrømt efter mig, når jeg kører - koncentreret og
agtpågivende - imod ensretningen. En hjernerystelse på 53 år har det kostet
mig at sjuske - måske jeg har reddet to børns liv, ved at tvinge bilister
til at køre sundt, stresset, overforsigtigt.

Samme legen "indianer i egen cowboyfilm" får jeg ud af doven semi-nudisme,
som har lokket en antiracist-pige til falsk anmeldelse for
blufærdighedskrænkelse.

Jeg står i stor gæld til min legesyge uærbødige far, der var nudist i
hjemmet - ikke gad bruge pyjamas.Når hedebølge gik han i shorts på sit
ingeniørjob på Radiometer og smilede beæret når firmabladet ironiserede at
"Warming tror han er på safari", Når vi ventede på en bus i solen, smed han
skjorten. Det er mit kald og pligt at gå et skridt videre end ham mht at
begrænse brugen af undertrykkende maskerade og øge trivslen og være pioner
for fars grundlov "Du må alt hvad ikke generer andre fysisk - og have
arbejde skal man kun udføre når det er SJOVT"

To betjente der gjorde sig til grin i mit hjem med at søge at bølle mig til
tilståelse, har fået noget at tænke over. Mine tusinder af
gymnasieundervisningstimer har ikke hos eleverne skabt så gavnlig
tankevirksomhed. Slukørede forlod de mit hjem med deres tomme trusler om at
jeg vil blive sigtet for blufærdighedskrænkelse, og jeg hånede dem og
skældte dem ud for ikke at kunne forskel på dom og sigtelse. "Du tror nok at
det bedste forsvar er angreb" forsøgte den ledende af dem - og jeg var ikke
kvik nok til at replicere "DEt er ikke noget jeg tror men noget jeg ved".
Min far var heller ikke hurtig i replikken eller festligt charmerende. Så er
det fint med internettet, så man senere kan lette hjertet for hvad man burde
have sagt

Fra : preben nielsen

Dato : 27-05-05 05:41

> Nudisme m.m. - PLIGT at gå til stregen

> Og fordi der er ansvarsløse bilister, der kører uforsigtigt og
> evt dræbende, så er det heltegerning at visse cyklister, bl.a.
> mig, kører anarkistisk

Nej, så er I bare nogle idioter, som fortjener at blive kørt ned.

Ups..... that's no joke.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : andropov

Dato : 27-05-05 14:40

On Fri, 27 May 2005 06:41:22 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Nej, så er I bare nogle idioter, som fortjener at blive kørt ned.

Du ligger på måske på lur efter cykelryttere i flok :)

Fra : Bo Nielsen

Dato : 28-05-05 10:09

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Du ligger på måske på lur efter cykelryttere i flok :)

Selvfølgelig gør han det . Det kunne jo være at det var perkere, som havde
været ude for at stjæle cykler : o )))

Boni

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-05 12:14

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> wrote in message

> "andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig gør han det . Det kunne jo være at det var perkere, som havde
> været ude for at stjæle cykler : o )))

Udover at et par tyske (og en sønderjysk) fulderikker har grebet til
fortvivlelsens nødhjælp og smidt lidt ild ind i et tomt asylcenter, er der
vist ikke eksempel på at indvandringsmodstandere har så lav etik som de
autonome,
der jo uprovokeret og som rutine griber til livsfarlig selvtægt

Fra : Bo Nielsen

Dato : 28-05-05 15:03

> [...]
> autonome,
> der jo uprovokeret og som rutine griber til livsfarlig selvtægt

HØRT ! øh LÆST !

Boni