Selvbestaltede politifolk
Fra : Tim

Dato : 25-05-05 10:02

Fandt lige dette underholdende indlæg.

Det kommer, vel at mærke, fra den i dk.politik, der uden sammenligning
FUT'er mest

http://groups.google.dk/groups?q=allan+riise+fut&hl=da&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-GB:official_s&selm=3c4071db%240%2462865%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&rnum=27

Hvor herre bevares!

Tim

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 25-05-05 11:44

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fandt lige dette underholdende indlæg.
>
> Det kommer, vel at mærke, fra den i dk.politik, der uden sammenligning
> [...]
Gab.....Sikke et spild af båndbredde...
Ræs du over i mudderkastning med det pis.

Og ja, vor herre bevare os

Michael

Fra : Tim

Dato : 25-05-05 11:45

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> >
> Gab.....Sikke et spild af båndbredde...
> Ræs du over i mudderkastning med det pis.

LOL

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 25-05-05 12:20

> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message

> [...]

Forskellen på os 2, er at jeg har lært af mine fejl, og så var det i en
anden kontekst at jeg afsendte det indlæg, end det der er grundlaget for de
overtrædelser af netiketten herinde.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 25-05-05 13:42

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
>
> Forskellen på os 2, er at jeg har lært af mine fejl, og så var det i en
> anden kontekst at jeg afsendte det indlæg, end det der er grundlaget for

Du sniksnakker gør du.

Hvad mener du med "diverse NG" i følgende ?:

" Jeg må endnu engang lige af med alt det der har samlet sig i mig af
mavesyre
af at læse her i gruppen, især af det der er blevet fut'et videre, af de
selvbestaltede "politifolk" i diverse NG"

Du er den største selvbestaltede "politimand" her i NG'en, så det er noget
underligt at se dit sure smartass maveopstød i den tråd.

Manner altså

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 25-05-05 14:15

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]

Nej jeg skriver, og når jeg ytrer mig verbalt, så taler jeg.

> [...]
> af at læse her i gruppen, især af det der er blevet fut'et videre, af de
> selvbestaltede "politifolk" i diverse NG"

De grupper jeg dengang brugte mest.

> Du er den største selvbestaltede "politimand" her i NG'en, så det er noget
> underligt at se dit sure smartass maveopstød i den tråd.
>
> Manner altså

Tim, hvornår er den tråd fra?

Når du så har svaret på det, så kan du jo stille dig selv det spørgsmål, om
jeg mon har ændret mening efter at have set, bl.a. herinde, hvad det har af
omkostninger for en gruppe, hvis ikke fundatsen bliver overholdt!
Eller du mener måske at har man en mening på et tidspunkt i livet, så skal
man bare holde fast i den, resten af ens liv?

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 25-05-05 14:17

> [...]
> Eller du mener måske at har man en mening på et tidspunkt i livet, så skal
> man bare holde fast i den, resten af ens liv?

Nej.

Jeg trækker i land.

Tim

Fra : Allan Riise

> [...]

> [...]