"VI KILDE" virker ikke??
Fra : Peter Ibsen

Dato : 25-05-05 08:59

Hej.

Bruger ofte "vis kilde" under emnet "vis" til at lure html koder af på
div. sites.

Pludselig virker denne funktion ikke - og det er ikke noget med
blokering af "pop ups" ej heller fordi at det pågældende website har
spærret for denne mulighed - da min kollega sagtens kan "vise kilde"
på det ønskede websted.

Håber at i kan hjælpe

Peter

Fra : Peter Ibsen

Dato : 25-05-05 09:22

Fra : Benny Nissen

Dato : 25-05-05 09:24

Peter Ibsen wrote:

> [...]
> blokering af "pop ups" ej heller fordi at det pågældende website har
> spærret for denne mulighed - da min kollega sagtens kan "vise kilde"

Tøm mappen 'Midlertidlige internetfiler' (eller hvad den nu hedder).

--
Benny

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-05-05 09:24

Peter Ibsen skrev:

> Bruger ofte "vis kilde"
> Pludselig virker denne funktion ikke

Tøm cachen

det gøres sådan her
Funktioner - Internetindstillinger - Generelt - i rubrikken
"Midlertidige
Internetfiler" - Slet filer

For at modvirke at problemet kommer igen
tryk på "Indstillinger" i samme rubrik som før og sæt "Tilladt brug af
diskplads" til 25 - 40 mb eller deromkring

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : L.E.P.

Dato : 25-05-05 12:13

25 May 2005 08:24:02 GMT, skrev "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> :

>For at modvirke at problemet kommer igen
>tryk på "Indstillinger" i samme rubrik som før og sæt "Tilladt brug af
>diskplads" til 25 - 40 mb eller deromkring

Og/eller :

Internetindstillinger > fanen Avanceret > sæt flueben ved 'Slet mappen
Temporary Internet Files, når webbrovseren lukkes' (et godt stykke
nede under afsnittet 'Sikkerhed')

Hilsen Lars.