Sandheden
Fra : Henri Gath

Dato : 24-05-05 18:26

Det er utroligt så meget vrøvl, mænd skal høre for at være skabt med de
kendte drifter til slægtens bevarelse.
Overalt skal man læse og høre om, hvor krænkede kvinder er over at være
blevet udsat for en tilnærmelse eller fløjtet efter.
Og nu skal de alle have erstatning, når det sker. De kan så måske leve af
det -

Desværre er kønnene åbenbart skabt eller dannet, så der er en forskel på
både drifter og adfærd.

Men i Danmark har vi dog ellers gjort vort bedste for at udligne
forskellene. Mænd er blevet skvattede, feminine, har fået bløde værdier og
kan give børn bleer på i den forkerte ende, samtidig med at de klarer
opvasken og
storvasken. Til gengæld kan de ikke skifte hjul på en bil mere.

Danske kvinder ligner desværre efterhånden parkeringsvagter.
Disse besynderlige, køns-ubestemmelige og
uformelige femmes fatales, der vader hen ad gaden og taler ligeså grimt som
en sømand, der for længe har fået for lidt.

Hvad med kvindebevægelsen? Ja, efter at den fulde ligeberettigelse for
længst er indført med massiv overvægt til kvinderne, kunne den jo passende
kæmpe
for at få indført kvindelig værnepligt - men det er måske ikke så populært
hos
medlemmerne???
Så det bliver nok snarere at arbejde for at afskaffe mænds
kønsdrift.

Om få år vil sex være noget, der tilhører fortiden, ligesom da jorden var
flad.

Sæd vil være noget, de stærke kvinder køber hos InterNet Sperm Banks, når de
skal have barn sammen med deres samlever(ske).

Jo, tak - det danske samfund er nok teknisk velfungerende, - alt virker
perfekt: el, vand og ikke mindst skattevæsenet og pantefogederne.
Men prisen har været tabet af livskvaliteten. Vi er frataget vor
selvtillid, gå på mod og troen på, at det nytter at gøre en indsats.
Det er der derfor ikke mange, der gør.
Kun misundelsen er tilbage. Danmark er misundelsens moderland.
Se hvor få, der prøver at starte en forretning. Nej tak! - så hellere
dagpenge eller bistand og blive hjemme ved fjernsynet.

Desværre er det ikke muligt at spare noget sammen i Danmark, så man kan
komme herfra og etablere sig i et bedre land.

Det er der også sørget for!

Velbekomme!

Fra : Kim Hansen

Dato : 24-05-05 19:45

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se hvor få, der prøver at starte en forretning. Nej tak! - så hellere
> dagpenge eller bistand og blive hjemme ved fjernsynet.

jeg har lige selv startet en... havde en omsætning på en halv mille på 7
måneder og har da oss tjent lidt på det...! om jeg så skal betale nok så
meget skat og moms... så rører det mig IKKE!

har du selv prøvet at starte noget?

> Desværre er det ikke muligt at spare noget sammen i Danmark, så man kan
> komme herfra og etablere sig i et bedre land.

få dig et bedre job istedet for at give alle andre skylden for at du ikke
fatter at tjene nogen penge! det er dig selv der ikka kan tjene penge! der
er masser af muligheder derude du skal bare benytte dig af dem!

hvor meget tjener du om året? før skat!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-05-05 20:59

"Kim Hansen" <mv720@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> hvor meget tjener du om året? før skat!

Hmmm... jeg fik lige en tanke... ja, det sker engang imellem det skidt

Du kommer fra en broget baggrund, har sniffet osv. Du har nu startet egen
virksomhed og går meget op i det ydre (udseende), og også i prestige i form
af penge.

Det får en klokke til at ringe hos mig. Jeg har læst og hørt om mennesker
som overkompenserer på denne vis. A la mælkebøttebørn der havde det utroligt
dårligt da de voksede op, og for nogles vedkommende troede at "lykken" var i
alt det ydre de så andre have eller være omgivet af.

Undersøgelser viser i midlertid at skønt nogle får distanceret sig til deres
baggrund på denne måde, så dør de oftest i en ung alder af stress/dårligt
hjerte osv.

Med den "hysteriske" adfærd du afslører i denne tråd, er det måske en
overvejelse værd fra din side - hvis du kan hidse dig så meget op, over
noget så ligegyldigt som at nogle fremmede ikke giver dig ret (i nogle ret
så overfladiske overvejelser om noget så ligegyldigt som udseende), så kan
det godt være skadeligt for dit helbred, især hvis det er en tendens også i
andre områder af dit liv.

Måske skulle du overveje, om du er ude i noget med kejserens nye klæder.

Tag det ikke så tungt, du kan ikke få ret i alting, og bestemt ikke i et
forum med så mange forskellige mennesker.

Nyd i stedet din spirende forelskelse, den dejlige pige du så gerne vil
score (har scoret?) og at du måske en dag ikke længere vil opfatte dig selv
om "bøvet" apropos:

mange hilsner

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-05-05 03:35

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nyd i stedet din spirende forelskelse, den dejlige pige du så gerne vil
> score (har scoret?) og at du måske en dag ikke længere vil opfatte dig

intet kan stresse mig! fx mit arbejde... der styrer jeg tit 30-40 mennesker
og når det går derud af er det sekunder det drejer sig om inden en masse
maskiner holder stille. jeg har den position jeg har derude fordi alle ved
at når jeg er der så kører det bare uanset hvad der sker., skal der flyttes
rundt på folk sørger jeg får det sker NU! skal der deles skideballer ud
klarer jeg også det.

og alt dette skyldes at jeg kan holde hovedet koldt hvor alle andre drønber
rundt om sig selv!

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 25-05-05 06:04

> [...]
> flyttes
> rundt på folk sørger jeg får det sker NU! skal der deles skideballer ud

Gu gør du ej, du sidder der bag skærmen hele dagen lang. Med den aktivitet
du har vist her inde den sidste uge, ar du tydeligvis ikke noget arbejde.

Bortset fra altså at være en troll.

> og alt dette skyldes at jeg kan holde hovedet koldt hvor alle andre
> drønber
> rundt om sig selv!

Du lader dig ellers provokere af stort set samtlige indlæg. Du har råbt af
folk, og svaret hysterisk på samtlige indlæg. Det er altså ikke et tegn på
en der holder hovedet koldt.

EOD herfra.

Lars

Fra : Bo Nielsen

Dato : 25-05-05 06:19

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> folk, og svaret hysterisk på samtlige indlæg. Det er altså ikke et tegn på

Det er da vist kun de fede kællinger og et par transer, som har svaret
hysterisk på samtlige indlæg.

Boni

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-05-05 11:30

> [...]
> du har vist her inde den sidste uge, ar du tydeligvis ikke noget arbejde.

nå så det har jeg ikke? jeg arbejder normalt mellem 40 og 45 timer om ugen.
mest nat men også meget om lørdagen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-05-05 06:26

> [...]

> flyttes
> rundt på folk sørger jeg får det sker NU! skal der deles skideballer ud

Jeg tilrettelægger og "styrer" over 800 mennesker indirekte, og indimellem
står jeg foran 100-175 af dem (ad gangen) og siger ting.

Men jeg flytter ikke rundt på nogen, det sørger jeg for, at de selv gør

> og alt dette skyldes at jeg kan holde hovedet koldt hvor alle andre
> drønber
> rundt om sig selv!

Hvordan kan det så være, at du er sådan "oppe at køre" i dette forum?

For øvrigt er det min erfaring, at en "skæv" baggrund fra et misbrugsmiljø
er en force i mange henseende (man er blevet hærdet af det) - det kan
faktisk gøre, at man er god til at holde hovedet koldt.

Er det også din erfaring?

mange hilsner

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-05-05 11:31

> [...]
> står jeg foran 100-175 af dem (ad gangen) og siger ting.
>
> Men jeg flytter ikke rundt på nogen, det sørger jeg for, at de selv gør

dem her kan så ikke selv se når de skal flytte sig....

> [...]
> er en force i mange henseende (man er blevet hærdet af det) - det kan
> faktisk gøre, at man er god til at holde hovedet koldt.

ja ja rolig nu... ikke misbrugs miljø... jeg fattede at trække grænsen! det
var der bare mange der ikke gjorde!

> Er det også din erfaring?

nope det har noget med personen at gøre hvis du spørger mig.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-05-05 15:55

"Kim Hansen" <mv720@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> dem her kan så ikke selv se når de skal flytte sig....

Hvis du giver en mand en fisk, har han mad i en dag - hvis du lærer ham at
fiske, har han mad resten af livet.

> ja ja rolig nu... ikke misbrugs miljø... jeg fattede at trække grænsen!
> det
> var der bare mange der ikke gjorde!

Tja, hvad ved jeg - jeg syntes, at jeg havde set og oplevet nok i det miljø,
så jeg kender ikke engang til at bevæge mig til nogen grænse.

> nope det har noget med personen at gøre hvis du spørger mig.

Well, jeg oplever at jeg kan tackle stort set alle mennesketyper, og stort
set alle situationer - netop fordi jeg har lært det ved at vokse op blandt
misbrugere (man er nødt til som 6 årig at vide, hvornår der er en der ser ud
til at ville "gå amok", så man kan nå at flytte sig i tide). Jeg blev rigtig
god til at tolke signaler og ansigtsudtryk osv. f.eks.

Det har dog taget mig 30+ år at lære at bruge det konstruktivt og ikke bare
som ukontrollerede "rygmarvsreflekser"

mange hilsner

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-05-05 09:02

"Kim Hansen" <mv720@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> klarer jeg også det.
>
> og alt dette skyldes at jeg kan holde hovedet koldt hvor alle andre

Hmmm... Det står mig mere og mere klart, at "Kim Hansen" - der sandsynligvis
hedder noget helt andet - er en sølle, laskefed nørd, der udlever sine
fantasier her i gruppen om, hvor fantastisk han ville ønske, han var. Det er
selvfølgelig synd for ham, men nu synes jeg, at han og hans alter ego Bo
Nielsen har spildt nok af min og gruppens tid.

Per V.

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-05-05 11:32

> [...]
> selvfølgelig synd for ham, men nu synes jeg, at han og hans alter ego Bo
> Nielsen har spildt nok af min og gruppens tid.

ok så siger vi det

Fra : Bo Nielsen

Dato : 25-05-05 16:02

> [...]
> selvfølgelig synd for ham, men nu synes jeg, at han og hans alter ego Bo
> Nielsen har spildt nok af min og gruppens tid.

Ja, men det var jo rart at moppe Kim, sålænge du havde de slappe overvægtige
kvindfolk i ryggen.
Tror du ikke nærmere at det er dig som er en laskefed nørd som prøver at
komme med dumme bemærkninger?

Boni

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-05-05 16:08

Bo Nielsen skrev den 25-05-2005 17:02:

> [...]
> kvindfolk i ryggen.
> Tror du ikke nærmere at det er dig som er en laskefed nørd som prøver at

Jeg har mødt Per V. for - er det to år siden, Per... Det var hos
Mark&Kristine Gazel ude på Vesterbro -.
Og jeg husker ham ikke som laskefed. Der kan selvfølgelig ske meget på 2
år så'en vægtmæssig.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-05-05 16:41

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg har mødt Per V. for - er det to år siden, Per... Det var hos
> Mark&Kristine Gazel ude på Vesterbro -.

Arj, hvorfor gik jeg dog glip af det

mange hilsner

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-05-05 16:45

nusle nuslesen skrev den 25-05-2005 17:40:
> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Arj, hvorfor gik jeg dog glip af det

Det var i forbindelse med et arrangement i Det Bibliofile Selskab af 18.
marts 1998.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-05-05 16:57

Hej,

> Det var i forbindelse med et arrangement i Det Bibliofile Selskab af 18.
> marts 1998.

Det lyder som et udemærket selskab - hvor meget skal man læse for at
deltage?

FUT: dk.snak.snik

mange hilsner

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-05-05 20:17

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message

> Jeg har mødt Per V. for - er det to år siden, Per... Det var hos
> Mark&Kristine Gazel ude på Vesterbro -.
> Og jeg husker ham ikke som laskefed. Der kan selvfølgelig ske meget på 2
> år så'en vægtmæssig.

Jeg har vist tabt mig lidt siden (190/87). Jeg er 61, så det synes jeg, er
en rimelig vægt - ikke at det rager selvfede narhoder som Bo pg Kim.
Det var i øvrigt en hyggelig aften - måske skulle vi gentage det?
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : sdsf

Dato : 25-05-05 12:32

> [...]
> klarer jeg også det.
>
> og alt dette skyldes at jeg kan holde hovedet koldt hvor alle andre

Jeg er fuld af beundring for dig Kim.
Bare jeg dog var som dig Kim.
Kim du er mit store forbillede.
Jeg drømmer om at sidde ved din side i en rød Ferrari,
medens folk sender os beundrende blikke.

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-05-05 12:53

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kim du er mit store forbillede.
> Jeg drømmer om at sidde ved din side i en rød Ferrari,
> medens folk sender os beundrende blikke.

fostår jeg godt! men regn nu ike med at jeg nogensinde får en ferrari.

Fra : Mette

Dato : 26-05-05 11:18

> fostår jeg godt! men regn nu ike med at jeg nogensinde får en ferrari.

Nej, det har du vel ikke viljestyrke til Folk, der ikke har en ferrari er
nogle slapsvanser, jeg ikke vil spilde et sekund på - de ejer jo ikke
viljestyrke til at opnå det som alle vil have: en superlækker bil! Alle
problemer ville jo blive løst, hvis bare man havde en ferrari.
Hvorfor tror du ikke, at du får én? Du kan måske ikke? Jamen, så er det
fordi du i virkeligheden ikke har viljestyrken til det!
Nej, giv mig en mand, der har en ferrari.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-05-05 12:29

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

Hej Mette,

> [...]
> fordi du i virkeligheden ikke har viljestyrken til det!
> Nej, giv mig en mand, der har en ferrari.

*LOOOOOL*

Tak for dagens største grin (indtil nu)

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-05-05 14:28

Hej
> Nej, giv mig en mand, der har en ferrari.

hihih godt brølt!

Mvh. Brian

Fra : Henri Gath

Dato : 26-05-05 18:28

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>>
> hihih godt brølt!

en mand, der bruger udtrykket "hihihi"? Kors i røven!

Fra : Odense

Dato : 26-05-05 19:26

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> "Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> en mand, der bruger udtrykket "hihihi"? Kors i røven!
Ferarri, kors i røven. Må jeg be´ om Fiesta

--
MVH Per

Fra : Bo Nielsen

Dato : 26-05-05 21:57

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> en mand, der bruger udtrykket "hihihi"? Kors i røven!

Sagde du mand ?

Boni

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-05-05 22:47

Hej

> en mand, der bruger udtrykket "hihihi"? Kors i røven!

Hmm er det der du foretrækker at få kårset? hihihi

Mvh. Brian