Nfoce 4 Temp
Fra : K. Petersen

Dato : 24-05-05 16:41

Hej!

Har lige fået et Asus A8N Sli bundbræt med NF4 chip.

Har sat den store passive køler fra Zalman på.

Og temperaturen ligger ~48-49 grader.

Det syntes jeg er meget varmt.

Hvad siger i?
--
Med Venlig Hilsen
K. Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 17:38

"K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam"> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Har lige fået et Asus A8N Sli bundbræt med NF4 chip.
>
> Har sat den store passive køler fra Zalman på.

> [...]
ved det ikke men overvejer at gøre det sammen min er med standart blæser
efter have kørt i 7 timer ligger 34 grader

Fra : Klaus Petersen

Dato : 25-05-05 16:39

> Har lige fået et Asus A8N Sli bundbræt med NF4 chip.
>
> Har sat den store passive køler fra Zalman på.
>
> Og temperaturen ligger ~48-49 grader.
>
> Det syntes jeg er meget varmt.

Jeg mener mit chipsæt lå på 44-45 grader med standard køleren. Jeg tror ikke
de 4-5 grader ekstra gør noget.
Efter jeg har sat vandkølingen til kommer den kun op på det samme når jeg
spiller spil.