Hjælp til phpmyadmin
Fra : Christian

Dato : 24-05-05 16:01

Hej NG!

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan svare
på.

Jeg har lige installeret Phpmyadmin og efter at jeg har logget ind,
står der følgende fejlmeddelelse:

"PHP-udvidelsen mbstring blev ikke fundet og du ser ud til at bruge et
multibyte tegnsæt. Uden mbstring-udvidelsen er phpMyAdmin ude af stand
til at opdele strenge korrekt og dette kan forårsage uventede
resultater."

Hvordan kan jeg rette det?

Hilsen
Christian Callesen

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 24-05-05 16:32

"Christian" <christian.callesen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Slå den til i php.ini.

C@rsten

Fra : Christian Callesen

Dato : 25-05-05 13:55

> Slå den til i php.ini.

Tak for hjælpen, det virker.

Hilsen
Christian

--
Sendt med Operas banebrydende nyhedsgruppe-
og e-postklient: http://www.opera.com/m2/