lease time
Fra : Filip

Dato : 24-05-05 14:32

Hej

Jeg har fået at vide at jeg kan løse et problem på min computer ved at ændre
min lease time på min router til en uge. Men jeg har en Dlink 604 router som
jeg ikke lige kan finde nogen lease time i. Er der nogen der kan hjælpe mig.
Kan det evt være noget med MTU tiden??????

Filip

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-05-05 14:43

"Filip" <annonym@get2net.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> 604 router som jeg ikke lige kan finde nogen lease time i. Er der
> nogen der kan hjælpe mig. Kan det evt være noget med MTU tiden??????

Eneste lease time du kan ændre er for DHCP serveren i den, med mindre den
er låst.

Hvis der menes leasen for WAN IPen, er lease time bestem af ISPen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 24-05-05 21:02

Bjarke Andersen wrote:
> "Filip" <annonym@get2net.dk> crashed Echelon writing

> Eneste lease time du kan ændre er for DHCP serveren i den, med mindre
> den er låst.

Hvis det er den han spørger efter, er der en fin forklaring her:
http://support.dlink.com/emulators/di604_reve/h_dhcp.html

> Hvis der menes leasen for WAN IPen, er lease time bestem af ISPen.

Ja så er han på den , vælger nu at tro det er ovenstående han søger efter.

Fra : Filip

Dato : 25-05-05 06:10

> Hvis det er den han spørger efter, er der en fin forklaring her:
> http://support.dlink.com/emulators/di604_reve/h_dhcp.html

> Ja så er han på den , vælger nu at tro det er ovenstående han søger efter.

Det var ikke ISPen der var problemet, men jeg har nu fået rettet mit
problem.

Filip

Fra : Kasper Dupont

Dato : 24-05-05 17:06

Filip wrote:

> Kan det evt være noget med MTU tiden?

MTU angiver hvor mange bytes der kan sendes i hver
pakke. Det har ikke noget med tid at gøre.

> ?????

De sidste fem spørgsmål må være gået tabt under
overførslen. Det var kun spørgsmålstegnene, der
kom igennem.

Note to self: Don't try to allocate 256000 pages
with GFP_KERNEL on x86.