MS Windows
briani 27239
Nyt udseende/skins til Windows XP?
Fra : Falcon

Dato : 24-05-05 11:36

Er der nogen af jer der bruger og har erfaring med nogle af de
forskellige programmer/addon's til at "friske" Windows XP op. her
tænker jeg på flg:

Object Dock
Samurize
Windows Blinds
Yz Dock

Meget af det ser jo utroligt flot ud på den måde man selv kan designe
hvordan man vil have Windows til at se ud, og kan tilføje alt muligt
og umuligt på Desktop, såsom kalender, vejrudsigt m.m
Men er det noget man "bruger" eller er det blot eyecandy.
Og hvordan kører Windows med det, bliver den mere langsom, er det
stabilt osv?

mvh Falcon

Fra : John T.

Dato : 24-05-05 17:33

"Falcon" <falcon1@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men er det noget man "bruger" eller er det blot eyecandy.
> Og hvordan kører Windows med det, bliver den mere langsom, er det

Hej Falcon
Jeg kører med et andet "Themes" som det hedder når man ændrer
udseende. Man skal så bruge en anden DLL. fil en den der er i XP.
Skal lige sige at det kun er i XP man kan lave det nummer.
Jeg kører også med Samurize hvor jeg har TV-programmer, udetemperatur,
barometer og når der kommer en mail vises det på skærmen selv om
mailprogram ikke er åben.
Programmet kan også vise dig hvad der foregår i pc,en
Diskstørrelse, ramforbrug, nettraffik, ja you name it !!
Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men programmet er dæleme
svært at få til at virke, det tog sin tid, men der findes en dansk
"gruppe" (Side) www.samurize.dk (Skriver du "com" er det den officielle
side,
Men på den danske, er der al den hjælp du kan ønske dig.
Når jeg kører Joblisten/ydeevne så ligger normalt den på 2 %
Men lukker jeg Samurize falder den til 1 %
Så det er ikke meget forbrug der er der !
Hvis din mail er ok, sender jeg dig gerne et skærmbillede.
Du kan se nogle Themes her, jeg bruger det der hedder "Avalon"
http://www.lightstar1.com/news.php
Her er så Avalon:
http://www.lightstar1.com/download.php?list.4

Jeg kører med den gamle Samurize ver.063c
den der kom efter var sku for langhåret for mig, men til det jeg bruger den
til
er den bare alle tiders, og jeg kan love dig, at har man først fået div.
themes
ind i huset, så kommer XP,s standardfarver aldrig på skærmen igen !
John T.

Fra : Falcon

Dato : 29-05-05 19:32

On Tue, 24 May 2005 18:32:49 +0200, "John T." <kispus@despammed.com>
wrote:

>Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men programmet er dæleme
>svært at få til at virke, det tog sin tid, men der findes en dansk
> [...]

Eksisterer den stadig? Når jeg åbner den kommer der en side der ikke
har en disse med samurize at gøre

>Hvis din mail er ok, sender jeg dig gerne et skærmbillede.

Yep, du må meget gerne sende et screenshot, så jeg kan se lidt om
hvordan DU har sat den op.

Ser spændende ud

mvh Falcon

Falcon1@email.dk

Fra : John T.

Dato : 29-05-05 21:19

> Ser spændende ud
>
> mvh Falcon
>

> Falcon1@email.dk

Har forsøgt flere gange at sende mail hjem til dig,
uden held, jeg får dem retur.
Så send en mail hjem til mig, addr er ok !
John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-05-05 17:15

Den 24-05-05 12.35 skrev Falcon følgende:

> Object Dock
> Samurize
> Windows Blinds
> Yz Dock

Tjek også Desktop Sidebar:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-desktopsidebar.html

> [...]
> og umuligt på Desktop, såsom kalender, vejrudsigt m.m
> Men er det noget man "bruger" eller er det blot eyecandy.

Meget af det er øjenguf, men de fleste af den slags programmer har også
nogle meget smarte funktioner som kan gøre det nemmere eller mere
behageligt at bruge Windows.

> Og hvordan kører Windows med det, bliver den mere langsom, er det
> stabilt osv?

Jeg ved ikke, hvor stabil Samurize og Yz Dock er, men de andre skulle
være meget stabile.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?