MS Windows
briani 27239
Windows Media Center
Fra : Falcon

Dato : 24-05-05 11:28

Jeg har hørt at MS har lavet et "nyt" styresystem, Windows Media
Center, men hvad kan det som en alm Windows XP Pro med de rette prg.
ikke kan?

Falcon

Fra : Johnn Nekman

Dato : 25-05-05 10:18

"Falcon" <falcon1@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har hørt at MS har lavet et "nyt" styresystem, Windows Media
> Center, men hvad kan det som en alm Windows XP Pro med de rette prg.
> ikke kan?
Den har nu være på markedet længe, men kun i engelsk udgave, og de er vist
ved at lave den på dansk.
Det er udvidelser der gør den anvendelig som vidio/audio afspiller/optager
f.eks. via dit fjernsyn. Basalt set en Media Player på steroider. (Har
ikke personligt prøvet en, men både hos Merlin og Zitech har jeg set
produkter installeret med den)
--
Mvh Johnn