Nordstrand
Fra : kasper

Dato : 31-05-01 19:18

HEy
jeg skal op og fiske havørreder her i weekenden. opppe omkring Rørvig helt
præcist Nordstrand også ville jeg lige høre om der er nogen der har
erfaringer derfra....jeg er ny i havfiskeriet og specielt havørreder!!

pfht
kasper

Fra : Bo Svarre Nielsen

Dato : 31-05-01 21:01

Hej Kasper,

Mine forældre har sommerhus ved Nordstrand og jeg fisker fra kysten deroppe
i ny og næ. Men for det meste er Nordstrand ikke så interessant, da det er
sandbund næsten så langt øjet rækker. Det skal ikke være meget gang i vandet
førend den sparsomme vegetation bliver skyllet op på stranden, det sker dog
at der bliver fanget havørreder, personligt har jeg dog ikke prøvet det
endnu.
Det jeg vil foreslå dig at gøre, er at søge længere ud mod Rørvig og finde
dig en plads mellem Dybesø og Korshage, der er mange gode spots hele vejen.
Alternativt og afhængig af vinden kan du prøve Isefjord, dvs. Skansehage
hvor du faktisk kan fiske fra høfden ved siden af færgelejet og ud til selve
Skansehage. En mulighed er også Nakkehage, som også kan holde nogle fine
ørreder.

Knæk & bræk

Bo

kasper <kabonderup@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:yXvR6.374$1K4.19431@news.get2net.dk...

Fra : nils og mie augrell

Dato : 13-06-01 20:32

"kasper" <kabonderup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kasper
>
> Ja nu skal du høre først skal du have fat i en fiskestang, så et eller to
blink, et par vaders og så ud i vandet med dig!!! Så enkelt er det!!!
God Fangst Thomas