Framing for blufærdighedskrænkelse? Muligt~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-05 22:53

Framing for blufærdighedskrænkelse? Muligt i DK?

Igår havde jeg ca ti besøgende, som havde læst mine udlejningsannoncer i
Berlingske og Den Blå Avis, og kl 2045 sad jeg i haven ved mit bord og og
talte med og drak en flaske hvidvin med en merkonom og socialrådgiver - et
par, der sandsynligvis bliver dem, der lejer øverste del af min villa.

Imens kommer en afrikansk pige for at se på værelserne, og jeg siger "Kom
igen senere" oplyster to betjente, der netop har besøgt mit hjem oplyst mig
, at jeg bliver sigtet for blufærdighedskrænkelse.

De oplyser, at hun er kommet tilbage senere, og jeg har vist hende
værelserne , og i enrum med hende har "vist mit lem frem". Noget der er så
utænkeligt for mig, som for det normaleste flertal af andre overvægtige ,
lykkelig gifte cand.scienter og gymnasielærere omkring 59 år.

Politiet insisterede aggressivt, at jeg løj, da jeg forklarede, at der
højst kan være sket følgende bagatel-ansats til blufærdighedskrænkelse,
nemlig at jeg ofte går uden benklæder i mit hjem, og når nogen banker på min
hoveddør, åbner jeg døren til en sprække på ti centimeter for at se hvem det
er, og siger "Et øjeblik", mens jeg rækker ud efter mine shorts der hænger
på en knage lige inden for døren.(Så kan vi indlede snakken imens, og de ser
aldrig mit lem, og de spilder ikke mere tid end nødvendigt med at vente på
at deres ærinde fx snak om tryksagsleverance, klares. Jeg har en stak "Danskeren"
under knagerækken og ofte er det sådanne , der ønskes udleveret.

Altid stiller jeg mig skævt, hvilket politiet må have bemærket, så de eller
den besøgende kun ser mit ansigt, men af mine bevægelser kan de fleste
gætte, at jeg med mine to ord undskylder, at jeg må lade dem vente, mens jeg
gør mig tækkelig. Og derefter åbner døren helt..

Den anmeldende afrikanerinde er formodentlig hoppet på nogle
en-fjer-blir-5-høns-rygter og de brovtende politifolk sagde "vi ved jo, at
du har 6 racisme-domme", og jeg måtte belære dem om forskellen mellem dom og
sigtelse - jeg har 3 domme efter §266b og måske ligeså mange sigtelser
oveni.

Politifolk i København er extremt fordomsfuldt antiracistiske, og jeg
frygter at justitsmord kan bødestraffe uskyldige mig - hvad kan jeg gøre
andet end at oplyse sandt om mine fuldt lovlige rutiner , som ovenfor i
denne mail?

Bør jeg søge at få på skrift, at Nørrebro Bibliotek har frafaldet lignende
pjat, idet et biblioteksbud gennem dørsprækken har opnået bekræftelse af
nudisme-rygter, og derfor opnåede en antiracistisk souchefs accept af to
måneders brud på bibliotekets løfte om bogudbringning og - afhentning. ???
Efter disse uforståelige to måneders udeblivelse ringede jeg til
biblioteket, hvor chef Finn Petersen var syg, og den kvindelige (og meget
antiracistiske og anti-mig) souchef oplyste, at jeg aldrig mere ville få
bøger bragt - men at grunden ville jeg få af Finn.

Da jeg fik fat i Finn næste uge, oplyste han beklagende at der var sket
fejl - OG AT DET HANDLEDE OM POSTULAT OM BLUFÆRDIGHEDSKRÆNKELSE og den
månedlige rutine er siden genoptaget

Fra samme bibliotek er spredt rygter om at jeg skulle have psykiatrisk
diagnose mere end folk flest - og det kan meget vel være via det omfattende
etniske personale på dette bibliotek, at der er sat gang i løgnagtige
rygter, så en afrikansk pige igår har sørget for at få anledning til en
misinformerende sigtelse. En gæst fra Jylland , som fornylig boede hos mig
nogle dage og ordnede min have, talte med en voksen vistnok-alkoholiker
under sin spadseretur i Nørrebro-parken 100 m fra min bolig, og denne
hævdede, at "Bo Warming er bøsse og til mindreårige" - så rygter går om
mig, og de mange løgne på googles om mig, kan af nogle mistolkes som, at der
er sandhed i diverse mistænkeliggørelse. Måske jeg bør få aflåst havelåge,
så¨risiko for indtrængende selvstægts-tæskehold lemlester mig.

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient, gymnasielærer , Bjelkes Alle 46,
2200 N, 35861000

Fra : Peter Bang

Dato : 24-05-05 08:22

> [...]
>mig, og de mange løgne på googles om
>mig, kan af nogle mistolkes som, at der
>er sandhed i diverse mistænkeliggørelse.

Du er godt nok forfulgt ... er du en ulykkesfugl, Bo?
Men det er da ok med internet-gabestokken, ikk?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 09:01

"Peter Bang (slet YZDUR)" <peterbang@YZDURprivat.dk> wrote in message

> Du er godt nok forfulgt ... er du en ulykkesfugl, Bo?
> Men det er da ok med internet-gabestokken, ikk?

Vauvin, solkongens fæstningsbygger, kodede begrebet "at tiltrække ilden"

Spies og Glistrup slog sig op på at styre medierne.

Jeg håber naturligvis at når jeg nu klager til politidirektøren over
afrikanerindens falske anmeldelse, at jeg så beriger anti-muslimsagen med
OMTALE af million-kr-værdi.

Gabestok er for mig sødt som en seng med Ghita Nørby som 17-årig
Ulykkesfugl kunne du kalde mig, hvis jeg var angst for sladder
NB Min kone havde besøg af etniske venner mens de skingre betjente råbte og
skreg i rummet på den anden side en tynd gipspladevæk om at DU LYVER og
INGEN VIL TRO PÅ DIN HISTORIE og DU ER SIGTET (men sigtets rettigheder
nævntes ikke, og beskikket advokat afvistes)
Rygter spredes hurtigt og her til morgen har jeg fået dødstrusler over
havegærdet.- jo lidt nervøs er jeg for at alkoholikerne i Nørrebroparken i
fuldskab myldrer ind i min have og klipper pikken af pædofil-blotteren. På
den anden side er jeg på nik med de fleste og min vom udstiller at jeg er
stofmisbruger som dem, og de har mest makabre ord i munden - ikke i
handling - helt som usenettere.

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 24-05-05 23:19

> [...]
> INGEN VIL TRO PÅ DIN HISTORIE og DU ER SIGTET (men sigtets rettigheder
> nævntes ikke, og beskikket advokat afvistes)

Men det var vel kun ord? Ord kan da ikke skade, kan de?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 23:47

"Hornbech - Nuuk" <Hornbech1@greennet.gl> wrote in message

> Men det var vel kun ord? Ord kan da ikke skade, kan de?

Svagpissere klynker at de skades - og nogle presses til falske tilståelser.
Ofte er politifolk dybt uetiske og skaber justitsmord

Selvfølgelig nød jeg optrinet - at få sit pis i kog ved at være hovedperson
i urimelighed man ellers kun læser om - det var en god dag.

Politi bør være nøgterne og professionelle og ikke udtrykke foragt for nogen
mistænkt. Sandhedssøgning og ikke terror bør være eneste redskab.
Er det Irak-krigen der smitter af? Ulandet USA er vort ideal nu?

Fra : Vidal

Dato : 24-05-05 20:52

Bo Warming wrote:

> Fra samme bibliotek er spredt rygter om at jeg skulle have psykiatrisk
> diagnose

Har du da ikke vidt og bedt fortalt om din psykiatriske
diagnose, som har muliggjort din pension?

Så om nogen har spredt rygtet, er det vel dig selv, der
har startet det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 21:37

"Vidal" <vidal@home.dk> wrote in message
> Så om nogen har spredt rygtet, er det vel dig selv, der
> har startet det.

Jeg siger ikke at sagen er enkel - hele pensionssystemet er jo mere sindsygt
end nogen hallucinerende Sct Hans indlagt.

Jeg søgte pension og fik den på social indikation og pga kondromalaci
=knægigt

Jeg søgte at få højere pension ved at lade lægetosserne undersøge min
hovedpine og de fandt grund til at henvise til psykiater, fordi ingen
neurologisk forklaring kunne findes.

Psykiateren ville gerne hjælpe mig til højeste pension og opblæste
neologismer og overlødige ideer - noget vi alle har - til skitzofreni.

Det øgede ikke pensionen. Jeg fik smag for den gratis snak med de lærde
psykiatere , så jeg gik til andre og det hjalp heller ikke - og jeg har nu
fået aktindsigt og de fastslår nul sindsyge, nul psykose, nul psykosenærhed.

Kun hypertym karakterafvigelse - en smiger som alle bør være stolte af, men
måske især Glistrup og jeg har.Altså immunitet overfor gruppepresset. Jeg
har aldrig mødt et menneske uden en eller flere karakterafvigelser - har du?

Fra : Ib Wurming

Dato : 24-05-05 21:44

In article <Lgske.2465$IQ6.2365@fe67.usenetserver.com>, bwng@bwng.dk
says...

> [...]
> utænkeligt for mig, som for det normaleste flertal af andre overvægtige ,
> lykkelig gifte cand.scienter og gymnasielærere omkring 59 år.

Politiet oplyser dig om, at hun kom tilbage senere?! Var du ikke selv
klar over det?

Ellers er det en skrækkelig historie. Hvad er mon negerdamens motiv til
at påstå, at du har blottet dig? Er hun skuffet over at du ikke
reagerede på tilnærmelser og kastede dig over hende? Var hun ellers
lækker? Var det på tale, at hun skulle betale med sex for lejligheden?

Det er stærkt af dig at sige nej til den slags. Jeg har selv et lidt
blødt punkt for negerdamer, så det ville nok have været sværere for
mig.

> [...]
> er sandhed i diverse mistænkeliggørelse. Måske jeg bør få aflåst havelåge,
> så¨risiko for indtrængende selvstægts-tæskehold lemlester mig.

Bo, det er virkelig nogle trælse problemer, du er ude for. Op med
humøret og fortsæt det gode arbejde vi alle her i grupperne nyder så
godt af.

/Ibber.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-05 22:55

"Ib Wurming" <port48382@hotmail.com> wrote in message
> In article <Lgske.2465$IQ6.2365@fe67.usenetserver.com>, bwng@bwng.dk
>
> Politiet oplyser dig om, at hun kom tilbage senere?! Var du ikke selv
> klar over det?

Næ. Der kom ti den dag, har jeg jo skrevet, Jeg holdt ikke rede på dem.
Allerede da jeg ikke kunne huske at negerpigen var kommet igen efter hun kom
udenfor tid mens jeg havde gæster, begyndte terrorbetjentene at skrige "Du
lyver" og forklare at "alle kan huske sådant"
Jeg har sjældent øjenkontakt med dem jeg viser rum frem til.
Det havde jeg heller ikke med mine gymnasieelever. Bold ej mand.
Og jeg gad ikke lære deres navne. Fjolser fandt det uhøfligt - men de fik
tårnhøje studentereksamens-karakterer i kemi og fysik.

> [...]
> reagerede på tilnærmelser og kastede dig over hende? Var hun ellers
> lækker? Var det på tale, at hun skulle betale med sex for lejligheden?

Når jeg viser frem så lirer jeg en lektie af mens jeg går fra rum til rum,
og så besvarer jeg spørgsmål om bolig og økonomi og kun det.
Oftest overholderr folk aftalt tid dvs alle kommer torsdag eller søndag kl
19 og jeg rundviser for MANGE samtidigt.

> Det er stærkt af dig at sige nej til den slags. Jeg har selv et lidt
> blødt punkt for negerdamer, så det ville nok have været sværere for
> mig.

På massageklinik og i Zambia har jeg fået min lyst styret. Danske piger er
interessantest.
Evt koreanske.

"Man har ikke andet sjov end det man selv laver", men negerinden har nu
leveret et døgns latter for mig,
"Holberg lo så højt at det hørtes gennem væggen, når han skrev komedier, og
jeg nynner Shubidua "Vi finder og ikke i sexchikane, vi klager til
ombudsmanden en af dagene"