Die hard 2 SE
Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 08:09

Hej,

Har læst en tidligere tråd om Die Hard, men jeg har bemærket, at Die Hard 2
SE er vanskelig at finde. Mange har den ikke på lager og i restordre. Nogen,
som ved, hvor den findes og til en god pris ?

/W

Fra : Rune Jensen

Dato : 24-05-05 14:45

Wjevtjenovic wrote:
> [...]
> SE er vanskelig at finde. Mange har den ikke på lager og i restordre. Nogen,
> som ved, hvor den findes og til en god pris ?

Hvis du kan leve med svensk cover fåes den til 84,- hos CDON...med DK tekst
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&page=product&prod=150594

-Rune Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 24-05-05 14:46

Wjevtjenovic wrote:
> [...]
> SE er vanskelig at finde. Mange har den ikke på lager og i restordre. Nogen,
> som ved, hvor den findes og til en god pris ?

Hvis ikke du vil have svensk cover kan du købe den til 98,- hos cdwow,
også med DK tekst. Kan også gøres billigere med vouchers.

http://www5.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=6218&subcat=region2&affid=11195

-Rune Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 16:28

Det er Die Hard "2" SE jeg er ude efter, og ikke "1", som I linker til

Fra : Rune Jensen

Dato : 24-05-05 18:05

Wjevtjenovic wrote:
> Det er Die Hard "2" SE jeg er ude efter, og ikke "1", som I linker til

Ahh ja undskyld, min fejl

-Rune Jensen

Fra : Heine Christensen

Dato : 24-05-05 16:08

Hej den fåes hos cdon til 123,- kr.
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&page=product&prod=150594

mvh
Heine Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 16:25

> [...]
> 2 SE er vanskelig at finde. Mange har den ikke på lager og i restordre.
> Nogen, som ved, hvor den findes og til en god pris ?

Hej, tak for Jeres bud.
Jeg har selv fundet dette her link:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=161510&p=57&g=72&pa=sr
men jeg har ikke købt hos play.com før. Er det ok sted at handle ? ingen
told, fri fragt, hurtig levering ?

Eller er der andre bud herinde fra ?

/W

Fra : Heine Christensen

Dato : 24-05-05 21:20

Hej kan godt se det var det forkerte link jeg gav dig, men den kan købes
hos www.cdon.com for 129,-

med venlig hilsen
Heine Christensen

Fra : Henrik Madsen

Dato : 25-05-05 08:46

"Wjevtjenovic" <ingen> writes:

> [...]
> men jeg har ikke købt hos play.com før. Er det ok sted at handle ? ingen

Jeg er ikke 100% sikker men jeg mener de sender fra Jersey. Dvs der
kommer told på.

Jeg vil ofre lidt (119,-) og handler hos fx. Axelmusic

http://www.axelmusic.dk/productDetails/5707020230671

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 19:04

"Henrik Madsen" <news@henrikINGENSPAMmadsen.net> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke 100% sikker men jeg mener de sender fra Jersey. Dvs der
> kommer told på.

Hej, nu har jeg købt den hos play.com.
Jeg regner ikke med, at der er told, fordi den sendes fra Jersey i England.

Troede du, at det var Jersey i USA ?

/W

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 19:12

> Hej, nu har jeg købt den hos play.com.
> Jeg regner ikke med, at der er told, fordi den sendes fra Jersey i
> England.
>
> Troede du, at det var Jersey i USA ?
>

> /W

Argh.. min fejl... Jersey er jo en ø med egne skatteforhold.... så der
kommer måske told på ....

Fra : René Lønstrup

Dato : 25-05-05 21:24

Wjevtjenovic wrote:
> Argh.. min fejl... Jersey er jo en ø med egne skatteforhold.... så der
> kommer måske told på ....

Det er muligt, men i flg. min erfaring vil jeg sige at det er
usandsynligt. Ingen af de knap 20 pakker jeg har modtaget fra dem det
sidste halve år (hvoraf den seneste ankom i går), har været fulgt af en
toldopkrævning, ihvertfald

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 11:53

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> usandsynligt. Ingen af de knap 20 pakker jeg har modtaget fra dem det
> sidste halve år (hvoraf den seneste ankom i går), har været fulgt af en

Fik den i dag, og den gik igennem uden toldopkrævning. Så det er bare super.

Fra : JH

Dato : 30-05-05 14:20

"Wjevtjenovic" <ingen> wrote in

> "René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> skrev i en meddelelse

> Fik den i dag, og den gik igennem uden toldopkrævning. Så det er bare
> super.

Husk at tage en tur til din lokale Told & Skat afdeling og betal!

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-05-05 17:11

Wjevtjenovic <ingen> wrote:

> [...]
> SE er vanskelig at finde. Mange har den ikke på lager og i restordre. Nogen,
> som ved, hvor den findes og til en god pris ?

Jeg fik Die Hard 2 og 3 SE hos Axel Musik paa Fisketorvet for 120,- pr.
stk.

Die Hard 1 SE koebte jeg hos Allan i New-Factory.dk

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling