tekst layout i tabel?
Fra : Tommy

Dato : 24-05-05 00:53

Hej,

jeg kan ikke se hvor layoutet til teksten i tabellen kommer fra!

http://hynding.dk/vogter.htm    (hyn.css)

er der en der kan rette mine øjne ind?

--
Mvh. Tommy
Direkte mailadresse virker ikke.

Fra : Tommy

Dato : 24-05-05 01:10

On Tue, 24 May 2005 01:52:50 +0200, Tommy <hynding@jyde.dk> wrote:

>Hej,
>
>jeg kan ikke se hvor layoutet til teksten i tabellen kommer fra!
>
>http://hynding.dk/vogter.htm    (hyn.css)
>
>er der en der kan rette mine øjne ind?

Det ser kun ud til at være IE der er problemer med, FF, Netscape, og
Opera viser teksten i tabellen, ligesom teksten udenfor - altså får
den layouted fra:

html,body{ .....

i hyn.css

Er det kun min IE der viser anderledes?

Hvad kan jeg rette, for at IE viser ligesom de andre?

Eller kan jeg lave special-layout for tabel?

Koden validerer som den er nu.

Fra : Benny Nissen

Dato : 24-05-05 01:45

Tommy wrote:

> Eller kan jeg lave special-layout for tabel?

table {
   [definitioner]
}

fuldstændig som body o.s.v.