ASUS PC Probe problem til ASUS P4P800 SE ?
Fra : Kim

Dato : 23-05-05 22:53

Jeg har ikke kunne få det medfølgende program
der hedder ASUS PC Probe til at virke, og det selv
efter at have hentet den sidste nye version.
Underligt, har nogen her en evt løsning ?

ASUS LiveUpdate Utility virkede perfekt hvor jeg fik
opdateret min bios men ikke med en Beta version.

Det hjalp heller ikke på ASUS PC Probe.

Fra Everest:
Beskrivelse Værdi BIOS Egenskaber
BIOS Type AMI
System BIOS Dato 02/17/05
Video BIOS Dato 02/12/13

BIOS Producent
Producent American Megatrends Inc.
Produkt Information http://www.ami.com/amibios
BIOS Opdatering http://www.esupport.com/biosagent/index.cfm?refererid=40

Kan nogen her venligst hjælpe ?

Mvh Kim
Win Xp Pro Sp 1+2
ASUS P4P800 SE
Intel® Pentium® 4 Processor Clock Speed 2.8 GHz
CPU Cooler Zalman Model: CNPS 7700
2* 512 MB PC3200 DDR RAM Kingston
Strømforsyning Hiper ATX 425 Watt HPU-3S425
Sapphire ATI Radeon 9500 Pro
Harddisk 1 * 40 + 1 * 80 Seagate Barracuda IV 7200 rpm
Creative SoundBlaster Audigy Player,
Kabinet Antec PlusView 1000AMG SOHO File Server

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 25-05-05 18:26

> Jeg har ikke kunne få det medfølgende program
> der hedder ASUS PC Probe til at virke, og det selv
> efter at have hentet den sidste nye version.

Næ jeg undre mig også efter jeg havde ned dateret bios fra ver: 1008 til
1006 kunne jeg ikke få Probe til at køre faktisk var det som om min PC havde
fået virus
jeg blev til sidst nød til at formatere. Bios ver 1008 er ringe med hensyn
til OC.
jeg har fx prøvet at reset bios ved at fjerne batt, men Probe virker stadig
ikke
hvis du installere sandra sisoft 2005 vil programmet måske også tage lang
tid
for at load, I så fald må du gerne skrive tilbage ?

MB: A8N sli dlx
PSU: ennermax
Ram: Cosair pc 3200ll

Venligst Glenn

Fra : Kim

Dato : 26-05-05 14:07

"Glenn Hagedorn" <glennh@jubiimail.dk> skrev
> [...]
> tid
> for at load, I så fald må du gerne skrive tilbage ?

Okay, nu ved jeg at jeg ikke er den eneste der
har dette problem, gu ved om nogen har løst det ?

Hverken min SiSoftware Sandra Professional,
EVEREST Professional eller SpeedFan er lang
tid om at loade...

Det er bare skod at et helt nyt MB direkte
efter install af win xp, uden update af bios
ikke vil æde den...?

Opdaterede bios men lige meget hjalp det :(

Mvh Kim