Mugabe har fået nok af egen uduelighed:
Fra : G B

Dato : 23-05-05 11:32

http://www.coxandforkum.com/archives/05.05.22.FallowedGround-X.gif

- nu vil han pludselig gerne have de hvide landbrugere tilbage...

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-05-05 12:46

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.coxandforkum.com/archives/05.05.22.FallowedGround-X.gif

> - nu vil han pludselig gerne have de hvide landbrugere tilbage...

Er det mon fordi de sorte ikke kan finde ud af at drive et landbrug? Nej, det er
det selvfølgelig ikke, undskyld mig min "racistiske" tankegang.
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 23-05-05 12:53

NoTrabajo wrote:

> Er det mon fordi de sorte ikke kan finde ud af at drive et landbrug? Nej, det er
> det selvfølgelig ikke, undskyld mig min "racistiske" tankegang.

Hvad er det så du vil sige?

--

morten sorensen

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-05-05 15:50

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> Hvad er det så du vil sige?

Hvis du ikke selv kan regne det ud, så ...
--
NoTrabajo

Fra : morten sorensen

Dato : 23-05-05 16:53

NoTrabajo wrote:
> "morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> det er

> Hvis du ikke selv kan regne det ud, så ...

Så hvad? Jeg kan ikke regne det ud - så ville du ikke gerne skære det ud
i pap?

--

morten sorensen

Fra : Kim2000

Dato : 23-05-05 13:36

> Er det mon fordi de sorte ikke kan finde ud af at drive et landbrug?
> Nej, det er
> det selvfølgelig ikke, undskyld mig min "racistiske" tankegang.

Ja, åbenbart er det ikke logik for en afrikaner at marker ikke dyrker
sig selv, men at der skal arbejdes for det, men omvendt hvor skulle de
vide det fra, EU kommer jo løbende med mad hver gang de piber op (og det
gør de jo konstant). Men det er sikkert også racisme at sige det
højt....

mvh
Kim

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 23-05-05 12:59

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message

> http://www.coxandforkum.com/archives/05.05.22.FallowedGround-X.gif
>
> - nu vil han pludselig gerne have de hvide landbrugere tilbage...

Han mangler nogen at skyde skylden på - det er flip-siden ved at sætte sig
på al magt!

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 24-05-05 20:20

Frithiof Andreas Jensen wrote:

> Han mangler nogen at skyde skylden på - det er flip-siden ved at sætte sig
> på al magt!

Man bør altid have en foran sig, som kan foregive at beside den entlige
magt,
så har man altid en som man kan give skylden og lave et kup imod.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 25-05-05 08:19

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> wrote in message

> Man bør altid have en foran sig, som kan foregive at beside den entlige
> magt,
> så har man altid en som man kan give skylden og lave et kup imod.

Netop - det var den erfaring Lykketoft gjorde ved sidste valg!

Fra : Jesper

Dato : 23-05-05 15:51

G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

> http://www.coxandforkum.com/archives/05.05.22.FallowedGround-X.gif
>
> - nu vil han pludselig gerne have de hvide landbrugere tilbage...

Mug aben har forvandlet det sydlige afrikas brødkurv til
nettofødevareimportør, det er en præstation af de store!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-05-05 11:08

G B wrote:
> http://www.coxandforkum.com/archives/05.05.22.FallowedGround-X.gif
>
> - nu vil han pludselig gerne have de hvide landbrugere tilbage...

Som konsulenter. De er ikke blevet tilbudt at få ejendommen igen, og
foreløbig er der ingen begejstring for "tilbuddet". Modtagere af
"tilbuddet" vil muligvis komme i den situation, at de derved vil miste
et evt. retskrav på ejendommen og fremstå som havende accepteret
inddragelsen.

Zimbabwes politik er fortsat, at "sort land skal være på sorte hænder i
Zimbabwe".

Moralsk set er det en rimelig politik Zimbabwe her fører, når man ser
den i lyset af, at de hvide i sin tid også bare tog jorden.

At negrene i Zimbabwe så ret generelt er dårligt uddannede/egnede til at
forvalte jorden så profitabelt som de hvide er en anden sag; men
egentlig ikke en sag, der giver de hvide den moralske ret til jorden
tilbage.

Det er heller ikke godt for negrene i Zimbabwe at anskue sig selv, som
nogen der er nødt til at have hvide til at forvalte/eje deres land og
sig selv.

De må lære at klare det selv. Det koster dyrt her og nu; men det er den
rigtige vej frem.

At Mugabe så i andre henseender er en trist fætter ændrer ikke ved det,
at han med sin racerelaterede fordeling af Zimbabwes jord gør noget
rigtigt.

Fra : G B

Dato : 24-05-05 11:27

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen news:4292fd17$0
$161$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> Moralsk set er det en rimelig politik Zimbabwe her fører, når man ser
> den i lyset af, at de hvide i sin tid også bare tog jorden.

Men at sige, at Danmark er danskernes land, ja det er racistisk. Gudfader
bevares.

Fra : NoTrabajo

Dato : 25-05-05 06:01

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Zimbabwes politik er fortsat, at "sort land skal være på sorte hænder i
> Zimbabwe".

Kunne vi her i Danmark ikke begynde at føre politikken: Ikke-muhamedansk land på
ikke-muhamedanske hænder?

> Moralsk set er det en rimelig politik Zimbabwe her fører, når man ser
> den i lyset af, at de hvide i sin tid også bare tog jorden.

Moralsk set vil en politik om "ikke-muhamedansk land på ikke-muhamedanske
hænder" være rimelig, når man ser den i lyset af at muhamedanerne selv kommer
rendende under alverdens påskud om at være "flygtninge".
--
NoTrabajo

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-05-05 09:09

NoTrabajo wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Kunne vi her i Danmark ikke begynde at føre politikken:
> Ikke-muhamedansk land på ikke-muhamedanske hænder?

Jo; men moralsk ville det mindst kræve, at vi holder op med at besætte
muhamedansk land som f.eks. i Irak. Vi må lade princippet gælde hele
vejen rundt, ellers er vi bare hyklere. Vi må f.eks. også fordømme
Israels fortsatte besættelse af muhamedansk land. Og lade fordømmelsen
følge af handling, som da vi boykottede SydAfrika.

Sålænge vi på forskellig vis er engageret i eller allieret med
undertrykkere af forskellige muhamedanere, står vi moralsk svagt, da vi
så forlanger, hvad vi ikke selv give. Det holder ikke. Derfor min støtte
til palistenenserne og min kritik af zionisterne.