Klynk om indvandrer-uddannelse fra pædofil~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-05-05 07:03

Kristian Ditlev Jensen lærte på på Journlisthøjskolen at KLYNK GIR MAGT, så
han opfandt at være pædofilmisbrugt og opnåede som start på sin
medie-karriere succes på en udokumenterbar bogs flæb om at han var blevet
misbrugt som lille.

Derfor har han fået penge til at rejse til Japan, hvorfra han nu benytter en
veninde som objekt for usaglig kritik af Udlændingestyrelsens restriktioner,
der skal dæmme op for muslim-indvandring. Læs kronik derom i Politiken 23
maj 05.

Hans japanske veninde kan ikke let få gratis uddannelse i Danmark - han har
ikke som jeg taget ansvar for sin veninde ved at gifte sig.

De fortrinlige lokaler hvor sagsbehandling sker på Ryesgade har jeg fulgt
min kone til og opholdt mig længe i ventesalen.
Det er ikke et "cykelværksted med ilde lugt" som han påstår, og han finder
at det udstråler foragt for ikke-danskere , at det ikke ligger i Centrum men
på Østerbro!!!

Antiracisterne er skyld i at man må tackle ufarlige udlændinge fra Japan på
samme måde som farlige muslimer.

Det er _deres_ skrivebordsteoretiske menneskerettigheds-konventioner, der
kræver milimeterdemokratisk lighed.

Hans "veninde" har været aupairpige i et jysk hjem. Han gør deres skepsis
overfor staten til et overgreb på veninden (der antydes noget i stil med
sort arbejde eller byttehandel).

Han påstår at Danmark mangler arbejdskraft og har brug for de fremmede.

Men hans veninde vil have pædagoguddannelse og vi har masser af
folkepensionister og andre der hellere end gerne vil passe børn og gøre det
gratis.

Han har skrevet en fornuftig bog om Japan, men han forstår ikke
nødvendigheden af restriktiv tackling af de eksplosive
indvandringsproblemer. Selvfølgelig bør et fattigt land som Danmark
foretrække indvandrere der ved ankomsten har den uddannelse, som vi har brug
for.