Et break i diskussionen..
Fra : Jim

Dato : 21-05-05 20:40

Alternativ bilvask.
Sådan vil jeg også have vasket min bil.
http://www.mywits.com/parishiltoncarwashmovie.html

J.

Fra : T. Liljeberg

Dato : 21-05-05 21:18

On Sat, 21 May 2005 21:40:18 +0200, "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk>
wrote:

>Alternativ bilvask.
>Sådan vil jeg også have vasket min bil.

Mindstelønnen i Danmark er for høj, så man kan ikke få sin bil
håndvasket.

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.

Fra : Jim

Dato : 21-05-05 21:23

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

> Mindstelønnen i Danmark er for høj, så man kan ikke få sin bil
> håndvasket.

Og hvis Paris skal gøre det, så vil hun nok gerne have mere end
mindstelønnen for det.
:0)

Fra : Kim2000

Dato : 21-05-05 21:44

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> "T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

> Og hvis Paris skal gøre det, så vil hun nok gerne have mere end
> mindstelønnen for det.

Niks en burger er nok Og jeg er endda så generøs at hun får en cola
og et sted at sove med i købet

Et godt eksempel på vildledende reklamer, hvis hun virkelig spise
brugere ville hun være for fed til at deltage i reklamen, men det er en
helt anden snak

mvh
Kim

Fra : T. Liljeberg

Dato : 22-05-05 01:12

On Sat, 21 May 2005 22:44:23 +0200, "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk>
wrote:

> [...]
>
>Et godt eksempel på vildledende reklamer, hvis hun virkelig spise
>brugere ville hun være for fed til at deltage i reklamen, men det er en

Du skal bare sørge for at forbrænde flere kalorier end du indtager.

Send Ms. Hilton ud at skovle sne en 45minutters tid, så skulle den
burger være brændt af. Eller du kan finde andre aktiviteter.
<http://www.coolnurse.com/calories.htm>

Fra : G B

Dato : 21-05-05 21:51

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen news:428f9890$0$274
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Og hvis Paris skal gøre det, så vil hun nok gerne have mere end
> mindstelønnen for det.

Og hvis det så HAVDE været PH, men det er det jo ikke - det er kun en look-
alike.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Kim2000

Dato : 21-05-05 21:59

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Og hvis det så HAVDE været PH, men det er det jo ikke - det er kun en

Den er vist god nok, EB skrev da hun skulle reklamere for en eller anden
burgerkæde (jo det er en burgerreklame)

mvh
Kim

Fra : TBC

Dato : 21-05-05 22:36

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> Den er vist god nok, EB skrev da hun skulle reklamere for en eller anden
> burgerkæde (jo det er en burgerreklame)

Nå ok! ...min opmærksomhed svigtede mig lige i farten

TBC

Fra : Jim

Dato : 21-05-05 22:43

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> "G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Den er vist god nok, EB skrev da hun skulle reklamere for en eller
> anden burgerkæde (jo det er en burgerreklame)

Mmmmmm burgere... ;0)
Jo, den er god nok.. det er Paris...

Men ville den gå på det hjemlige lærred?
Ville vi ikke se horder af antipornohippier, som straks ville hævde, at
det er nedgørelse af kvindens krop?

Nej, ville jeg sige...Tværtimod. :0) Hubba hubba hubba...

Fra : TBC

Dato : 21-05-05 22:38

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

> Mindstelønnen i Danmark er for høj, så man kan ikke få sin bil
> håndvasket.

Nej nej, det findes skam. Tag en søndagstur til Amager i sommermånederne,
godt nok er det ikke Paris der ligger håndværk til, men du har såmænd
mulighed for både at få vasket forruden og tjekket forlygter på samme tid

Uden for sommermånederne kan man naturligvis bare nøjes med en mere regelret
håndvask.

http://www.highways.dk/danmark/kobenhavn/carwash.php

....Gad nok vide hvad der ligger i at man bliver "serviceret af let
påklædte kvinder inde i bilen" ?!

TBC

Fra : Allan Riise

Dato : 21-05-05 21:11