Falske tilståelser kommer bl.a. fra ulykke~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-05-05 17:49

Dygtige forhørsdommere kunne presse de afvigende sære kvinder, der havde
fået ry for at være hekse, til at tilstå hvad de aldrig havde begået - det
er der grundig dokumentation for. Bl.a. fra Boston i 1700-tallet

Forhørsdommeren var begejstret for Newton og så en hellig sag i at bekæmpe
overtro. Og ulykkesfugle har sært selvhad, og kan manipuleres til at tilstå
urimeligheder, for vi vil jo alle gerne have opmærksomhed, og døden på bålet
er ikke så afskrækkende for visse særlige, som det er for dig og mig.
De store linier i justitsmord er ikke afgørende anderledes idag end dengang.
Der skal statueres eksempler. Tabere har ikke de store
rettigheder.Pædofili-retscirkusset er eet eksempel.

"Skønt heksenes mest skarpsindige dommere og endda heksene selv var
overbevidst om skylden for hekseriet, var skylden der alligevel ikke.
".Nietzsche

Her nogle citater om andre typer ulykkesfugle, der søger mod katastrofen, og
ønsker at blive ofre, hvilket vi ikke nemt forstår. Fumlertumlerbørn har
noget af denne psyke.

"Man brækker sjældent benet , medens man klatrer op ad
besværlige stier. Faren opstår , når vi begynder at tage let om tingene og
vælger de behagelige stier." Nietzsche´

" Good swimmers are oftenest drowned.
Thomas Fuller

" Hans hus forskånes i den store ildebrand, ikke fordi han er
from, men fordi det har været hans mål, at hans hus skulle forskånes. Kafka

" Må jeg ikke tale om mine smerter, har jeg ingen fornøjelse af
dem. H.C. Andersen

suasom Hjertet har sine grunde, som forstanden ikke kender til.
Blaise Pascal (1623-64)

suasom Show him death, and he'll be content with fever.
Persian Proverb

sucoo In danger. When we have just gotten out of the way of a
vehicle, we are most in danger of being run over.Nietzsche

suhd Much of your pain is self chosen. It is the bitter potion by
which the physician within you heals your sick self.
Kahlil Gibran

Suhyp Jeg er hypokonder og ønsker mig galskabens nådegave, - da Robert
Schumann kritiseredes for griller og "indbildt syge"Romantikken gjorde
kunstnere til halvguder og hallucinerende orakler - og nazismen tog det op
med korpsåndens loyalitet og tro på instinkter der gav fejlfri intuition