Velfærdsudvalget
Fra : Per Rønne

Dato : 19-05-05 07:05

I dagens Information kan man i en af lederne på:

http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.p
hp?pShow=Webavis/WAvVis.php&pWAvVis=252

bl.a. læse følgende:

»Derfor har hun opfordret Mogens Lykketoft til at komme tilbage til helt
centrale partiopgaver. Og den tidligere formand har indvilget i at
indtræde i Socialdemokraternes velfærdsudvalg, der skal lægge politikken
forud for de afgørende forhandlinger, som ventes i næste
folketingssamling.«

Velfærdsudvalget - hvem skal mon så spille Robespierre?
--
Per Erik Rønne

Fra : jodem

Dato : 19-05-05 08:17

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
>I dagens Information kan man i en af lederne på:

> [...]

Det gør Poul Nyrop da glimrende.

Fra : Per Rønne

Dato : 19-05-05 09:17

jodem <jodem@nypost.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Det gør Poul Nyrop da glimrende.

Martin Nyrop døde i 1931, efter at have været arkitekt på bl.a.
Københavns Rådhus. Og Poul Nyrup sidder i Brüssel. Mon ikke du tænker på
Svend Auken?
--
Per Erik Rønne

Fra : jodem

Dato : 19-05-05 10:02

> Martin Nyrop døde i 1931, efter at have været arkitekt på bl.a.
> Københavns Rådhus. Og Poul Nyrup sidder i Brüssel. Mon ikke du tænker på
> [...]

Undskyld, så er det Rasmussen, der staves med K. Det er aldrig til at huske.
Nej jeg tænkte på han og hans indsats over for Frank Jensen (er Frank med
g?)

Fra : Per Rønne

Dato : 19-05-05 11:05

jodem <jodem@nypost.dk> wrote:

[Nyrup]

> Nej jeg tænkte på han og hans indsats over for Frank Jensen

Ja, han reddede jo Frank Jensen fra at stå med ansvaret for endnu en
stor socialdemokratisk tilbagegang ved folketingsvalget i 2008.

Frank Jensen var jo den fødte taber i et opgør med Fogh; han taler jo
som en munkemarxist fra 70ernes Ålborg Universitetscenter.
--
Per Erik Rønne

Fra : jodem

Dato : 19-05-05 13:16

> [...]
>
> Frank Jensen var jo den fødte taber i et opgør med Fogh; han taler jo
> som en munkemarxist fra 70ernes Ålborg Universitetscenter.

Det rokker jo ikke ved at Nyrup begik en svinestreg, og jeg under gerne HTS
at tabe det kommende valg. Hun er jo, som Information så rigtigt bemærker,
allerede begyndt. Men ikke fordi hun er munkemarxist. Der er bare ikke mere
plads på midten.

Der er mere Harrods, Tiffany, Lafayette og Printemps over hende, og det kan
den moderne lønmodtagerklasse jo nok fascineres over i en tre-fire år, men
disse kludehandlere ligger efter min mening til højre for dansk landbrug.

Fra : Per Rønne

Dato : 19-05-05 13:49

jodem <jodem@nypost.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Det rokker jo ikke ved at Nyrup begik en svinestreg

Så må du vel også mene at Eisenhower begik en svinestreg over for
Richard Nixon, ved præsidentvalget i 1960.
--
Per Erik Rønne

Fra : jodem

Dato : 19-05-05 14:17

> Så må du vel også mene at Eisenhower begik en svinestreg over for
> Richard Nixon, ved præsidentvalget i 1960.
> --

LOL skal vi virkelig 45 år tilbage og helt til udlandet for at påvise min
dobbeltmoral? )) Det skulle slet ikke være nødbendigt !!!

Jeg mener, at hverken Trotsky, Marat eller Cæsar blev behandlet særlig pænt,
uanset om de var nogle dumme svin eller ej. Mord, også karaktermord, er en
beskidt affære. I bakspejlet kan vi se, at Nixon rent faktisk havde en skidt
karakter, men det retfærdiggør da ikke karaktermordet på en uskyldig
munkemarxist, hvad F.J, i øvrigt ikke er. I de år havde munkemarxisterne
kun hån til overs for de socialdemokratiske klasseforrædere.

Fra : Trunte

Dato : 19-05-05 19:17

> [...]
>
> Martin Nyrop døde i 1931, efter at have været arkitekt på bl.a.
> Københavns Rådhus. Og Poul Nyrup sidder i Brüssel. Mon ikke du tænker på
Poul Nyrup i Bruxelles.... ja men i går var han i KBH, hvor han præsenterede
HTS for Clinton, som MIN nye formand...
Trunte

Fra : Per Rønne

Dato : 19-05-05 21:30

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Poul Nyrup i Bruxelles.... ja men i går var han i KBH, hvor han præsenterede
> HTS for Clinton, som MIN nye formand...

Jep, de er jo hinandens partiformand. Han er dansk socialdemokrat og hun
er hans formand. Hun er europæisk socialdemokrat, og han er hendes
formand.

--
Per Erik Rønne

Fra : G B

Dato : 19-05-05 22:17

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Poul Nyrup i Bruxelles.... ja men i går var han i KBH, hvor han
> præsenterede HTS for Clinton, som MIN nye formand...

Poul Nyrup... Hvorfor kommer jeg til at tænke på musical'en "Gris på
gaflen" af Jesper Jensen & Co.?

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : jodem

Dato : 19-05-05 22:47

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Poul Nyrup... Hvorfor kommer jeg til at tænke på musical'en "Gris på
> gaflen" af Jesper Jensen & Co.?
>
> --
Det var en studenterrevy.
Nu du siger det, men jeg forstår det heller ikke. Det ville være mere
indlysende, hvis det handlede om Henning Christoffersen (oversylten)

Fra : G B

Dato : 19-05-05 23:09

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen news:428d096f$0$227
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Det var en studenterrevy.

Jeps - jeg har brugt et halvt år på at gennemgå den med Amdi Petersen som
klasselærer, så jeg kender den ret godt.

> Nu du siger det, men jeg forstår det heller ikke. Det ville være mere
> indlysende, hvis det handlede om Henning Christoffersen (oversylten)

Jeg kommer til at tænke på den fordummelse, som de centrale personer (som
symboliserer underholdnings- og reklame-industrien) står for. Den gør folk
snot-tomhjernede, uden tanke for andet end den næste flæskesteg, et efter
min mening nøjagtigt billede af dagens socialdemokrabater.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : jodem

Dato : 19-05-05 23:59

> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i meddelelsen news:428d096f$0$227
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

uden tanke for andet end den næste flæskesteg, et efter
> min mening nøjagtigt billede af dagens socialdemokrabater.

Hvis det skal forstås på den måde, at det gælder om at erobre magt på
bekostning af principperne, så må man jo da sige, at Soc.dem ikke står
alene. Fogh overhaler venstre om og Thorning højre om, så man bliver helt
skeløjet, og det betyder jo at de begge er ret ligeglade, med principper.

> Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
> Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
> Husk at Saddam Hussein og hans ligesindede er onde forbrydere.

Dine egne principper ovenfor kan du få 2-300.000 socialdemokratiske vælgere
til at skrive under på. Sådan har både V og S det (men ikke så meget at det
gør noget).

Fra : G B

Dato : 20-05-05 02:00

> Dine egne principper ovenfor kan du få 2-300.000 socialdemokratiske
> vælgere til at skrive under på.

Jaja, det må jo være en bunke stinkende, højre-ekstreme, fremmedfjendske
socialdemokrabatlige vælgere, med et ikke-stue-rent menneskesyn, så.

Fra : Tim

Dato : 20-05-05 06:47

"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> [...]
> bekostning af principperne, så må man jo da sige, at Soc.dem ikke står
> alene. Fogh overhaler venstre om og Thorning højre om, så man bliver helt

Hehe

Tim

Fra : jodem

Dato : 20-05-05 08:51

> [...]