(Kliche spørgsmål) Hvilken Udbyder
Fra : Jørgensen

Dato : 31-05-01 18:50

Jeg ved godt at i har svaret på dette spørgsmål 1000 gange hvis ikke
mere!?!?

Men jeg skal til at invistere i adsl, som jeg skal bruge til min uddannelse
(svagstrømsingeniør)

- forbindelsen skal bare være en min. 256/128 og behøves ikke at være meget
højere!!

- Den skal naturligvis være så billig som muligt, men skal også være en
forbindelse hvor man virklig for en høj hastighed (har læst at det ikke er
altid forbindelserne lever til hvad de lover) Samtidig skal den også være
stabil og sikker.

- Det skal være med en router. (herlst uden ekstra betalling for leje af
routeren!)

- Det skal være uden oprettelses gebyr.

Hvad siger i til det!?!?! Jeg ved selvfølgelig godt at jeg kan kigge på
udbydernes hjemmeside, men deres faq's er intetsigende iforhold til den
direkte erfaring med de forskellige udbydere. Jeg håber at i vil svare på
dette røvsyge spørgsmål endnu en gang

Mvh

-------------
Jørgensen

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 31-05-01 19:44

"Jørgensen" <jaml@post11.tele.dk> wrote in message
> Jeg ved godt at i har svaret på dette spørgsmål 1000 gange hvis ikke
> mere!?!?

Ja.

> Men jeg skal til at invistere i adsl, som jeg skal bruge til min
uddannelse
> (svagstrømsingeniør)

Fint nok.

> - forbindelsen skal bare være en min. 256/128 og behøves ikke at være
meget
> højere!!

3 udbydere; TDC, WOL, CC.

> [...]
> altid forbindelserne lever til hvad de lover) Samtidig skal den også være

3 udbydere; TDC, WOL, CC. Du får hvad du betaler for, men udbyderne kan ikke
gøre for det, hvis du downloader fra en overbelastet server.

> - Det skal være med en router. (herlst uden ekstra betalling for leje af
> routeren!)

2 udbydere; WOL og CC.

> - Det skal være uden oprettelses gebyr.

3 udbydere; TDC, WOL og CC.

--
Anders Ebbesen
Web Developer

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 31-05-01 20:04

On Thu, 31 May 2001 20:43:34 +0200, "Anders Ebbesen"
<anders@ebbesen.org> wrote:

>2 udbydere; WOL og CC.

Der følger da en router med NE2 ?
Desuden har TDC jo også bredbånd som dog ikke er en router, men en imo
smartere løsning.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 31-05-01 20:18

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Anders Ebbesen"
<anders@ebbesen.org> just offered me, he muttered some weird stuff,
and I had to correct this gibberish:

>2 udbydere; WOL og CC.

Ud af de 2 har jeg CC (CyberCity) - Og dem har jeg kun været tilfreds
med må jeg indrømme (Jeg har 384/384).
--
Martin Mouritzen. | http://www.trendy.dk
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Allan Olesen

Dato : 31-05-01 20:34

"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote:

>2 udbydere; WOL og CC.

?

Hvor blev TDC pludselig af?

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 31-05-01 22:26

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> wrote in message

> ?
>
> Hvor blev TDC pludselig af?

Troede ikke de smed routere med.

Fra : KNL DtP

Dato : 31-05-01 20:00

> Hvad siger i til det!?!?!

Jeg har nu igennem et halvt år været koblet op via CyberCity med en 256/128
kbit-linje - og det kører virkelig godt! Linjen fungerer upåklageligt
24-7, og downloadhastigheden er 100% stabil - 27,5 kb/sec.... noget
hurtigere end K56-modem...

Hvis jeg var dig, så ville jeg enten vælge WOL eller CC. Begge løsninger har
router, og så slipper du for TeleDumNok.

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk